Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En del säger att marknaden är på väg mot en stabilisering men det är bullshit om du frågar mig. Det blir hetare för var dag och kommer inte stanna av förrän nästa lågkonjunktur som kommer om sisådär 7 år.
En del säger att marknaden är på väg mot en stabilisering men det är bullshit om du frågar mig. Det blir hetare för var dag och kommer inte stanna av förrän nästa lågkonjunktur som kommer om sisådär 7 år.
Jävla pisshelvetes jävla bostadsmarknad. Är med i en budgivning om en lägenhet. Den har stigit motsvarande sju R1r på en dag. Med det i åtanke funderar man starkt på att kliva av
![]()
En massa text...
Så orättvist! Priset är nu uppe i 31 st R1Hehe, lite skillnad. Det var vi och ett par till som kikade på detta hus och när vi sade att vi var villiga att betala begärt pris så backade dom ur, och det var inte äns 5st R1'or![]()
Så orättvist! Priset är nu uppe i 31 st R1r. Hej då lägenheten
![]()
Vad grundar du det på?
Kapten Blåskägg skrev:Ja som sagt, vad grundar du det på?
Läget i Arboga eller?
Vänta några år annars och handla när räntan gått upp 2-3%. Då blir det många nybyggda hus och nya XC90is till salu![]()
Det kostar att bo "i schtaan"
Flytta därifrån om ni har möjlighet.
Tänk så mycket pengar ni skulle ha över till hojåka och annat.
(dessutom blir ju försäkringen mycket billigare också)
Visst, vissa _måste_ bo i dom stora städerna, och jobba där, men alla ni andra?
Jag vägrar tro att en ica kassörska i stockholm tjänar så mycket mer än en i Lammhult.
Jag tror inte heller att vårdbiträden i stockholm tjänar så mycket bättre än ett i Jönköping.
Kan man tänka sig att flytta norrut:
I samhällen i norrlands inland kan man köpa en villa på +250 kvadrat byggd i mitten på 80talet för mindre än 170 tusen.
Vill man ha en lantbruksfastighet så att man kan ha hästar hemma på gården så kostar inte dom mycket mera heller, om inte en massa skog/mark hör till.
Där finns ÅAS "inga jobb", men det är mycket skitsnack.
(Inlandsbor kan vara ena lata jävlar som inte vill ha jobb också)
Alla jobb som kan skötas över internet + lite resor funkar.
Alla jobb över telefon funkar (inte bara telemarketing)
Det behövs folk på affärer, apotek och postkontor, det behövs sjukvård och brandmän (t.o.m poliser påstår en del, men det tror jag inte på)
Skolorna behöver lärare, vetrinärer saknas här, sotare, rörmokare, elektriker och snickare behövs...
Visst, sommaren är kortare och vintern kallare, men naturen är renare, och snöskoter kan vara ett komplement till motorcykelåkning...
Någon som bor i en håla söderut får fylla på med hur det är där...
(själv bor jag i norrlands dyraste stad, Umeå, där ett sketet radhus kostar 1½-2 mille i dagsläget....)
Så orättvist! Priset är nu uppe i 31 st R1r. Hej då lägenheten
![]()
Allmänkunskapen om hur det har sett ut de senaste 15 åren och att flertalet experter alltid säger samma sak.
Vilken propaganda. Känner du dig ensam däruppe?
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |