Wiseguy
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Tror inte det, är bara 37 och klarar tyvärr bara av att se ett snabbklipp en gång i månaden ungefär. Dom har ju tyvärr oftast fräna cyklar och bra material men dom två tillsammans blir lite väl mycket. Synd.Är det ett tecken på att man blivit (för) gammal när jag tycker att 44T är mest tröttsamma att se och höra?
Japp!Är det ett tecken på att man blivit (för) gammal när jag tycker att 44T är mest tröttsamma att se och höra?
Tror det, pallar inte heller med dom annat än i små doser. För mycket kiss och bajs -humor.Är det ett tecken på att man blivit (för) gammal när jag tycker att 44T är mest tröttsamma att se och höra?
37 är väl ändå jääävligt gammalt?Tror inte det, är bara 37 och klarar tyvärr bara av att se ett snabbklipp en gång i månaden ungefär. Dom har ju tyvärr oftast fräna cyklar och bra material men dom två tillsammans blir lite väl mycket. Synd.
Har till och med hunnit bli 38 men får fortfarande visa leg på bolaget så känner mig ung. Måste va att småbrudarna i kassan vill ha mitt namn.37 är väl ändå jääävligt gammalt?![]()
Klockringaren vet hur småbrudar funkar. PMa honom för tips.Har till och med hunnit bli 38 men får fortfarande visa leg på bolaget så känner mig ung. Måste va att småbrudarna i kassan vill ha mitt namn.
![]() |
KTM 890 SMT, bantest och video!
890 SMT, busig banhoj!Foto:... |
![]() |
Svedea bidrar med trekvarts miljon kronor till SMC
SMC är en ideell intresseor... |
![]() |
Sandvik, sportigt textilställ från Lindstrands!
Lindstrands Sandvik. Bik... |
![]() |
Bara dagar till Custom Bike Show
Du som befinner dig i en om... |
![]() |
Ducati Monster Iceberg White
Ducati har kompletterat fär... |
![]() |
KTM har presenterat 2024 års EXC-modeller
KTM har presenterat 2024 år... |
![]() |
Hellas Rally Raid: Dag 4