blade122222
Ny medlem
- Gick med
- 28 Jul 2021
- Hoj
- Yamaha xt660x
Tjena! Tänkte höra om nån vet någon bra budfirma som kan leverera en motorcykel från Uppsala till Blekinge? Någon som har erfarenhet av att skicka en mc på detta sätt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dutti "ponke"... ?Jag skulle hellre skrapa rent grillgallret med pungen än att skicka min hoj med en budfirma. Blekinge - Uppsala ToR tar en dag, oavsett färdsätt, och har du inte tid med det så har du väl knappast tid att köra hoj heller, eller ska du hyra in någon för det också?
Jag köpte en hoj i Sjöbo för några år sen, tåget ner, hoj hem, dryga 60 mil i underkylt regn sista 20 milen, men hemma till middagen.
Fick du träffa Sven Olle Olsson?Jag skulle hellre skrapa rent grillgallret med pungen än att skicka min hoj med en budfirma. Blekinge - Uppsala ToR tar en dag, oavsett färdsätt, och har du inte tid med det så har du väl knappast tid att köra hoj heller, eller ska du hyra in någon för det också?
Jag köpte en hoj i Sjöbo för några år sen, tåget ner, hoj hem, dryga 60 mil i underkylt regn sista 20 milen, men hemma till middagen.
Näe, det låter inte bekant. Jag köpte privat och den enda jag träffade förutom det paret var en kassörska som krängde varmkorv på en mack.Fick du träffa Sven Olle Olsson?
Jag skulle hellre skrapa rent grillgallret med pungen än att skicka min hoj med en budfirma. Blekinge - Uppsala ToR tar en dag, oavsett färdsätt, och har du inte tid med det så har du väl knappast tid att köra hoj heller, eller ska du hyra in någon för det också?
Ok då, om vi ska vara såna, promenad -> pendeltåg -> promenad -> tåg -> promenad -> buss -> skjuts med bilMåste vara mer än några år sen, då järnvägen till Sjöbo lades ner på 50-talet.Och på 50-talet hade inte Sven-Olle gjort sig känd, och sen hans död 2005 har han inte gjort något väsen alls.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |