Budcyklister i Stockholm - släng er i väggen!

korekkt uppfattat!

stanna gör man genom med att hålla emot pedalerna. sök på trackbike på youtube så hittar du en del på hur man hanterar en fixie

Det är alltså en cykel utan bromsar och med trampor som rör sig hela tiden, har jag fattat det rätt då? Hur fan stannar man då?

Det låter som ett helskoj jobb. Tror ni det finns nåt i Malmö eller ännu närmare Helsingborg?

korekkt uppfattat!

stanna gör man genom med att hålla emot pedalerna. sök på trackbike på youtube så hittar du en del på hur man hanterar en fixie

Låter helt galet men jag ska kolla :D. Bromsar man lika bra eller kanske till och med bättre på det viset?

Edit:

GALET! Ungefär lika galet som dom i NYC, men jag kan ändå inte låta bli att le ibland, i Londonklippet efter 1.47 hade nog dom flesta satt i halsen och gått omkull, men inte han inte!

Jag vill köpa en ny cykel....

Last edited:
Det där är fan så mycke brutalare åkt inne i stan, än "Gis" filmerna någonsin kommer bli :yoparty

Last edited:
Man kanske borde sadla :) om och bli cykelbud. Jag cyklar själv rätt galet i centrum men det blir liksom inte samma sak som i NYC. Det har varit rätt nära att gå illa ett par gånger och jag har touchat några bilar utan att köra omkull.

De där cyklarna utan bromsar har jag ingen förståelse för alls. Om jag inte hade haft frambroms på min cykel hade jag varit död idag. Är det någon här som hade kunnat tänka sig att plocka bort bromsarna på sin MC och bromsa med fötterna i marken för att det blir mindre underhåll på MC:n?

De grymt detta:yoparty:yoparty
Håller på fixed-projekt nu. Bygger om en gammal Skeppshult-racer :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP