Buckla lite kawa...

ja skulle inte ens tänka tanken att hoppa på tanken. bara för att killen e sjukt grym på att stunta tycker ja ändå han e blåst för att han pajar en sån fin tank, han kunde köpt en bucklig beggad. men han tycker kanske han e tuff för han lagt ut det på nätet. skitsamma who cares inte mina pengar o grejer,...

alltså... tanken är fortfarande i stål, purjo, tankdummyn är bara en dummy, därav namnet. den är i plast.

Ingel kan skiten :mattias

jaa men purjo, det vet väl jag me... en plasttank vore ju inte så jävla bra direkt =)
men jag tycker inte man ska behöva vara övertydlig i allt man säger o påpeka att man menar tankdummyn, folk ska faaaan fatta ändå...

jaa men purjo, det vet väl jag me... en plasttank vore ju inte så jävla bra direkt =)
men jag tycker inte man ska behöva vara övertydlig i allt man säger o påpeka att man menar tankdummyn, folk ska faaaan fatta ändå...

fatta vaddå? :va

ja skulle inte ens tänka tanken att hoppa på tanken. bara för att killen e sjukt grym på att stunta tycker ja ändå han e blåst för att han pajar en sån fin tank, han kunde köpt en bucklig beggad. men han tycker kanske han e tuff för han lagt ut det på nätet. skitsamma who cares inte mina pengar o grejer,...

han kanske inte tyckte att de osymmetriska buckorna i en vurpad tank passade hans vision om hur hojjen skulle se ut idag?

bubbles1big.jpg

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back