Bubbelbadkar, köpråd tack!

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Tjo Folk!

Va runt o kolla på lite badkar idag och skulle behöva få lite tips. Vart bör man handla, vilket märke? Vi var inne på en kakelbutik och det känns som det var onödigt dyrt där inne. Någon som har ett GAT?

www.trendimport.se (.com)

Namnet låter kanske inte så poppigt, men jag kollade lite på deras grejjer och det verkar vara good shit till bra priser. Kanske värt att kolla upp?

www.trendimport.se (.com)

Namnet låter kanske inte så poppigt, men jag kollade lite på deras grejjer och det verkar vara good shit till bra priser. Kanske värt att kolla upp?

Jag har en sån här http://www.trendimport.se/bad_hem.asp?content=/system/campaign/view.asp?cid=21 från Trendimport, helt ok kvalitet, ska jag gnälla på något är det själva blandaren som gärna vill bonusdroppa efter en dusch. Men en blandare är ju lätt att byta om det skulle bli värre...Annars som sagt helt ok grejer till ok pris!:tummenupp

Mitt tips är att skippa Kinagrejerna. Är inne på tredje duschen, har bubbelbadkar som jag också är hur missnöjd med som helst. Bättre att köpa svensktillverkat.

http://www.musclemachine.se

Ta en titt på sigro.se
Dom har ALLT och lite till till badrummet

Tror vi har en Westerbers. Med massagemunstycken för fötter samt neonbelysning som är ett måste :)

Tror slutnotan hamnade någonstans mellan 15.000-20.000 med montering.
Ingen extra booster som tillval, det behövdes inte....Kan lägga upp en bild eller två om du vill se.

Edit, japp en Westerbers Napoli 1600 med ljusterapi och system 100+.

Då ingår fotmassage och underhållsvärmare på 1500 W.

En underhållsvärmare är också ett måste. Tänk på att vattnet blir svalt fort, hur skönt är det och bubbla i kallt vatten?

Last edited:
Min syrra importerade ett bubbelbadkar från kina, kostade typ 20.000 mindre en det svenska dom tittat på, likadant, men utan "klistermärke/logga", fraktade det med båt så det tog några månader (typ 2), men det var jättebillig frakt o tull.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back