"bubbel plast" eller stötdämpade matriel?

Fixx

Hundförare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
hoj?
Någon som vet vad man kan få tag på bubbelplast som man kan ha för tex lagring av kåpor och dyligt....

Har hittat sådan här.. men vetinte om den är tillräckligt tjock..
49_16.GIF

vafan ska du med det till, duger inte glasfiberväv, epoxy eller glasfiberspackel för unga herr Andersson :öl

Om du skall laga kåpor så ring BHP Plast i Klågerup 040-440710 prata med Tommy Bengtsson.

Hälsa från mig.

Om du MÅSTE ha bubbel plast så finns det på Pappers Snabben i Malmö, Borrgatan (16!?)

Eeeeh... Lagra kåpor med glasfibreväv?
Läs om, läs rätt.. :fakta

Jag brukar sno bubbelplast på jobbet, vi har stora rullar... Hi hi hi..
Använder det för att linda in vdeokameran när jag har den i cutsen och linsen sitter på hojen... :D

Bubbelplast har jag på jobbet, hur mycket behöver du? Bubbelplasten jag har här är ca. 500 bred, säg till hur många meter du tror dej behöva på ett ungefär så ska jag se om jag kan fixa lite till dej :)

EDIT: Tjockleken kanske du vill ha! Om du räknar med bubblorna i måtten så är denna plasten ca. 3 - 3,5 mm tjock

Last edited:
TheDude skrev:
Bubbelplast har jag på jobbet, hur mycket behöver du? Bubbelplasten jag har här är ca. 500 bred, säg till hur många meter du tror dej behöva på ett ungefär så ska jag se om jag kan fixa lite till dej :)

EDIT: Tjockleken kanske du vill ha! Om du räknar med bubblorna i måtten så är denna plasten ca. 3 - 3,5 mm tjock

Lysande.... det är till 1-2 kåp set..... Vet inte riktigt hur många meter som kan behövas.... mellan 5-10 kanske.....

Pålle skrev:
Vadå, jag läste inte fel :rolleyes:
Hehe... misstänkte det.... därför svarade jag inte på meddelandet... Glasfiberspackel och väv funkar skitbra....

Fixx skrev:
Lysande.... det är till 1-2 kåp set..... Vet inte riktigt hur många meter som kan behövas.... mellan 5-10 kanske.....

Då är det nog inga problem :tummenupp Säg bara till hur du vill hämta det, eller om du vill att jag ska skicka det...PM'a isf din adress så skickar jag det imorgon (fredag) :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT