bu eller bä?

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
900987_437.jpg

Thundercat skrev:

8-9000 (Campagnolo xenon)

Samma hoj går att få med shimanos billigaste komponenter (Sora), då går den att hitta för runt 6-7000

/B

Last edited:
Thundercat skrev:
Jag kikade på en sådan förra sommaren men nöjde mig med en gatmodell med smala däck. Men du kanske tävlingscyklar?

Tänkte börja göra något åt en begynnande övervikt.Racercykel verkar roligast

/B

Thundercat skrev:

hehe, jag har åkt ducati i 8 år, åkt alfa i 8 år innan det, har två espresomaskiner, italienska.. skulle jag köpa en cykel som inte var en italiensk racer? nä.. tänkte väl det..

/B

Thundercat skrev:
Crescent och Bianchi är ju samma sak. :fatta!

Samma ägare, cycleeurope.. som för örigt styrs av en Svensk/Italienare.. resten är inte "samma sak"

är en aprillia egentligen en piaggo, eller en volvo en ford?

/B

Landsvägstrampning är iofs roligare än att springa. Men mountainbike i skogen, så blir det lite mer action av det hela, och du behöver dopa dig minst lika mycket där ;)

oFFkeFF skrev:
Landsvägstrampning är iofs roligare än att springa. Men mountainbike i skogen, så blir det lite mer action av det hela, och du behöver dopa dig minst lika mycket där ;)

är det här crosshoj.com? nä, tänkte väl det.. det är landsväg som gäller, inget annat..

/B

Problemet med landsvägscykling är att man måste cykla så jäkla mycket för att det ska ge resultat, löpning är mer tidseffektivt.

Den där hojen är väl inte så dum för en motionär, klart det finns bättre hojar men å andra sidan så finns ju Crescent/Bianchi precis överallt, så det är ju smidigt.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8