Buähh, nu är sommaren definitivt slut!

Det är nu det roliga börjar (så snart jag få fason på cyklarna då...). När det blivit så sent på året att höstlöven hunnit försvinna och frost på asfalten ger det där lilla extra killandet i magen tidiga morgnar.

Sedan en vinter med mycket snö som de inte hinner ploga undan och isiga gator med fulldubbat, Yiehaa!!

Grusvägarna och ridstigarna ligger och bara väntar på att få besök och sedan kommer isen, minst 40cm tjock och med nyplogade 4-taktsbanor. Äntligen få höra knastret av 300 dubb som river loss isen i breda rännor...
 
Re: Lösning på alla problem

Janne F skrev:
Visserligen är vintern snart här men kanske nedanstående kan vara lösningen.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=740&a=23036

Det skulle väl inte vara omöjligt att göra samma sak med Rörken, eller? :eek:
Perfekt!
Vem skriver ansökan till kommunen?
Bara att komplettera med en 4-filig upplyst tunnel till pumpen med extra slingriga och doserade kurvor.. :rock
 
Guu fan va ni kommer på bra ideér, fan jag får gåshud!
Tänke er efter en ordentlig rörken genomgång flera pass i
riktigt ljust väder! (innomhus) Sedan ta en tur ner till max
eller pumpen genom de där fina doserade kurvorna i tunneln.
OMG Skulle inte ta mig därifrån juh :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top