brutna handleder :(

Farmer

Gick med
14 Jul 2004
Hoj
kawa
krashade igår på täby mk (cross)i 90 kmh+ flög runt 10 meter och bröt båda handlederna, fick åka ambulans till danderyd under trauma alarm pga den höga hastigheten.. sitter nu gipsad över båda armarna o kan använda höger pekfingret, tre tävlingar i maj missar jag.. :död... och en körning på gotland... hjälmen vart mos men hoj och annat klara sej tillochmed repfritt... nu till det värsta hur fan ska man göra när man blir nödig, anlita en :) som kan torka :arsele ... fan oxå :huvet finns det ngt man kan äta så man får förstoppning o slipper :arsele.... lördan var en ond dag för hojåkare, polaren låg i sängen brevid med axeln ur led och ett antal i skinnställ kom rullandes på bår. :(

Farmer skrev:
2109257 krashade igår på täby mk (cross)i 90 kmh+ flög runt 10 meter och bröt båda handlederna, fick åka ambulans till danderyd under trauma alarm pga den höga hastigheten.. sitter nu gipsad över båda armarna o :(
Fyfan... Krya på dig, klarade dig ganska bra ändå kanske med tanke på den höga farten..

Usch, usch!

Jag som tyckte jag hade jobbigt med en havererad motor.....

Lider med dig när det gäller :arsele

Krya på dig!

Men bröt du båda handlederna?
Du är min hjälte som körde bil hem...
Hoppas bara att du inte tappa sugen å motardens vägnar.
Krya på dig!

Jag vill inte veta vilken smärta du fick uppleva :gnissla

krya på dig nu! :fyllisar kan man dricka med sugrör ;)

:pannkyss va på sjukan nu o gipsa om vänster hand, 2 frakturer på handen och båt benet... tack och adjö hojsäsong.. men ggn ska jag nog hinna.

Jag bröt båda handlederna underarmarna och krossade ena armbågen för några år sedan. Hade rätt skapligt med gips. Och de första dagarna tycker man att man inte kan göra någonting men man lär sig ganska snabbt. Hoppas läkningen går bra och allt blir bra huvudsaken är att du inte får några permanenta men

jra_racing skrev:
2112401 Jag bröt båda handlederna underarmarna och krossade ena armbågen för några år sedan. Hade rätt skapligt med gips. Och de första dagarna tycker man att man inte kan göra någonting men man lär sig ganska snabbt. Hoppas läkningen går bra och allt blir bra huvudsaken är att du inte får några permanenta men
Bröt båtbenet innan kåsan förra året åker hoj sedan 2 månader men har specialskydd. Det du kan göra är att äta massor av citrusfrukter fick jag tips om för de innehåller något ämne som öka benmassa produktionen sedan vifta på tummen så mycket du orkar och ge dig fan på att du ska läka fort då går det bra. :tummenupp

jra_racing skrev:
2112401 Jag bröt båda handlederna underarmarna och krossade ena armbågen för några år sedan. Hade rätt skapligt med gips. Och de första dagarna tycker man att man inte kan göra någonting men man lär sig ganska snabbt. Hoppas läkningen går bra och allt blir bra huvudsaken är att du inte får några permanenta men

Bröt båtbenet innan kåsan förra året åker hoj sedan 2 månader men har specialskydd. Det du kan göra är att äta massor av citrusfrukter fick jag tips om för de innehåller något ämne som öka benmassa produktionen sedan vifta på tummen så mycket du orkar och ge dig fan på att du ska läka fort då går det bra. :tummenupp

:tummenupp citrus frukter måste jag testa!! såg nå sjysta handledsskydd/handskydd som är som en handske och ser ut lite som en ryggplatta, dyra som fan men sånna ska jag ha! :)

Farmer skrev:
2109280 rasor hur får man tag på kvinnan på din avatar?
Hehööö, den avataren är typ spriden över halva internet, så det är inte direkt han som har fixat den :hihi

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti