bruten handled!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Var på akuten idag. Tydligen så bröt jag handleden i Assen!!!:va
Gips i fyra veckor!!!:gnissla :huvet

Aj då, gick du så länge med den :gnissla

Citerat från 11/4
Från Mozz i Åre som har en fru(läkare) som tycker jag ska gå och röntga handleden. "Den är säkert bruten!" säger hon. Hmmmmm, stor o blå är den iaf....

Ujuj.. jobbigt, just nu oxå... :pannkyss

Kan du köra eller de gör för ont? (gips går att klippa)

Körde igår på Falken för att kolla hojen som fått grundlig vård. Och det6 gjorde ONT!!! Därför gick jag upp till akuten. Så om man kan köra om 10 dagar... Hmmmmmmm det är det ju svårt att veta NU!

Körde igår på Falken för att kolla hojen som fått grundlig vård. Och det6 gjorde ONT!!! Därför gick jag upp till akuten. Så om man kan köra om 10 dagar... Hmmmmmmm det är det ju svårt att veta NU!

Scheisse!!! Så det kanske inte är så mkt bättre än enduro då ;) Nåja, jag var själv på akuten i veckan, oxå för en par veckor gammal krock med träd i endurospåret, vilket visade sig vara fraktur i finger + lite splitter. Vi kanske ska satsa på en funktionärskarriär snart? :)

Var på akuten idag. Tydligen så bröt jag handleden i Assen!!!:va
Gips i fyra veckor!!!:gnissla :huvet

Jag bröt nyckelbenet rakt av för fyra veckor sen, men jag kunde redan köra lite grann efter ~2,5 vecka :)

De e nog lite svårare med bruten handled att komma igång så fort men håll modet uppe!

Vårdpersonalen säger ju att skelettet blir hårdare där frakturen varit när det har läkt, så inget ont utan något gott :tungan

Hoppas det lagar sig så du kan köra.. Sånt är aldrig skoj...

Det konstiga var att det gjorde on... men bara som jag tyckte lite grann! Så jag var i Åre och åkte skidor och drällde runt hemma i 1.5 vecka innan ja´g i onsdags åkte till Falken o tränade... och SEN gjorde det riktigt ont!
Konstigt...

Det konstiga var att det gjorde on... men bara som jag tyckte lite grann! Så jag var i Åre och åkte skidor och drällde runt hemma i 1.5 vecka innan ja´g i onsdags åkte till Falken o tränade... och SEN gjorde det riktigt ont!
Konstigt...

Sluta fulwhinea och kör förhelvete, nog för att gammlingars skelett läker långsamt men med lite lagom starka smärtstillande och stödförband går det att köra ändå.....

OBS detta är givetvis inte min åsikt som läkarstudent utan som raceförare

Sluta fulwhinea och kör förhelvete, nog för att gammlingars skelett läker långsamt men med lite lagom starka smärtstillande och stödförband går det att köra ändå.....

OBS detta är givetvis inte min åsikt som läkarstudent utan som raceförare

Är du läkarstuderande... på riktigt?

Banrekord på Åsen med bruten arm funkar ju för vissa så det är bara ut och köra. ;)

Igår kom vi fram till att MiljöMozzan skulle gå till apoteket o köpte lite mera bandagegipsrullar, för att det väldigt manliga cerminin att klippa sönder gipset på startplattan och slänga upp det till publiken, o sen köra race skulle bli extra effektfullt. Och som krydda på allt slå Oskar!

Det e grejer det!!!!

Plåtsax funkar fint att klippa med!

Moss din stackare! Lider med dig, hoppas du frisknar till innan premiären!!??!!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...