Brutal som fan

Tar det bättre för att det är stålomspunnet? Är det inte bara känslan som blir bättre? :confused:

det är för högt pris... jag skulle betala MAX. 5000 för en hoj som har skurit... det är ju som att köpa grisen i säcken liksom...

Hahah aja det är stålomspunnen bromswire fram fy fan vad rajjjsigt :D

Estremo skrev:
Tar det bättre för att det är stålomspunnet? Är det inte bara känslan som blir bättre? :confused:

stålomspunnet är grymmt bra ! både känslan och bromsen blir bättre! :tummenupp :tummenupp

!

EBS skrev:
det är för högt pris... jag skulle betala MAX. 5000 för en hoj som har skurit... det är ju som att köpa grisen i säcken liksom...

5000:- e du helt tossig!...kanske om de skulle vart nån gamal rd.

Var det inte en RD!? :crash

Polaren hade en såndär i tiderna, hände fan ingenting när man vred på, blev som pinnen i skiten mot RG`n :D

Brutal och 125´a funkar inte i samma mening.

Men jag reagerade också på priset. Det var väll kanske att ta i lite väl... :rolleyes:

Re: !

Dj_fluffy skrev:
5000:- e du helt tossig!...kanske om de skulle vart nån gamal rd.

SpeedAbuser sålde sin C12a för 6000 och då var det bara nått enklare elfel (typ att den saknade tändningslås :rolleyes: ) Lite skillnad om det har skurit. I värsta fall så får man byta alla lager och allting i motorn.

=)

kajlyl skrev:
både "brutal" och "grymmt snygg" är väl lite lätt överdrivet :p

man måste ju locka till sig alla moppe pojkar som vill ha en 125:a som dom ska lura på pappa!....o vem kikar inte på den annonsen..man dras ju till den..=)

ang priset..det står ju billigare vid snabb affär så ja hade ju inte räknat me att få 14.000 för den!..

samt att cylindern nu e fixad.... så nu e de enda som behövs e en ny kolv!

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back