Brudfest!

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Min flickvän drog med mig på en fest och när vi kom hit så visade det sig att det bara är brudar på festen.
Jaja tänkte jag och började supa iaf och började leta lite på datorn vad hennes kille hade för musik och hittade lite nightwish och metallica och så drog jag hem lite in flames också.
Slängde ihop en spellista med lite schyssya låtar. Och nu är ju musiken iaf bra, men jag börjar få tråkigt.
Är det nån som har några bra tips vad man kan göra på en fest full med brudar där en av dom är min flickvän så gruppsex är uteslutet! :yoparty

Sh brukar ha svar på allt så jag är tacksam för snabba svar!

Klabbe85 skrev:
2697299 Min flickvän drog med mig på en fest och när vi kom hit så visade det sig att det bara är brudar på festen.
Jaja tänkte jag och började supa iaf och började leta lite på datorn vad hennes kille hade för musik och hittade lite nightwish och metallica och så drog jag hem lite in flames också.
Slängde ihop en spellista med lite schyssya låtar. Och nu är ju musiken iaf bra, men jag börjar få tråkigt.
Är det nån som har några bra tips vad man kan göra på en fest full med brudar där en av dom är min flickvän så gruppsex är uteslutet! :yoparty

Tequilarace!

Klabbe85 skrev:
2697299 Min flickvän drog med mig på en fest och när vi kom hit så visade det sig att det bara är brudar på festen.

Släpp datorn och kom in i matchen!
UMGÅS! Annar skommer din flickvän tycka att du är tråkig och det tycker säkert dom andra oxå....
Om inte annat så har du ju möjlihet att öppna nya dörrar om det skulle skita sig med den nuvarande?

Buss på! :tuttar :D

Klabbe85 skrev:

Gruppsex med din flickvän och dom andra flickorna då?

Stoppsladd skrev:
2697311 Släpp datorn och kom in i matchen!
UMGÅS! Annar skommer din flickvän tycka att du är tråkig och det tycker säkert dom andra oxå....
Om inte annat så har du ju möjlihet att öppna nya dörrar om det skulle skita sig med den nuvarande?

Buss på! :tuttar :D

Jag har umgåtts så mycket det går men jag såg min chans när alla andra kollade bort så då sprang jag hit och surfade in lite snabbt på SH för att få lite tips!
Jag vet att dom inte tycker att jag är tråkig för jag har varit väldigt social i ett par timmar nu men man orkar inte anstränga sig i all evighet.
Tror inte det är nån bra idè att leta nya flickvänner här. Alla är före detta klasskamrater till min flickvän samt att jag flyttar in hos henne om en vecka!

sammysampa skrev:
2697324 Sätt dig o porrsurfa på datan så kan juh killen ha nått o förklara senare för sin tjej :tungan

Ska nog ta och lägga free6.com som startsida! :D :yoparty

Drysen skrev:
2697354 ta tubegirl som startsida istället :zpy

OK. Har aldrig varit inne där! (Fan vad jag känner mig gammal nu) men det blir säkert bra!

UrbanTiger skrev:
2697361 Gå in på toa och lås in dej i en timme :gnissla

Tror inte det är så populärt med tanke på att det är en tjejfest och att minst tre av dom måste gå in på toa varje kvart och snakca skit om alla andra! :näsblod

Last edited:
Fyll din flickvän tills hon däckar. SEN kan ni andra ha gruppsex.

UrbanTiger skrev:
2697431 Men killen.... på en timme så har du ju haft besök därinne 4 gånger av 3 brudar år gången.
Alltså fyra fyrkanter på en timme :tuttar :tuttar :tuttar :tummenupp

Varför tänkte jag inte på det? :tuttar

Skalman skrev:
2697438 Fyll din flickvän tills hon däckar. SEN kan ni andra ha gruppsex.

Ska försöka. Problemet är bara att hon tål mer än vad tjejer i allmänhet tål men jag skan som sagt göra ett försök!

Last edited:
Nej nu är det dags att dra ner till den lokala puben i Älmhult där man snart är en ostolt invånare. Surfa lugnt och fäll ner pungen och landa! :yoparty

Thermal skrev:
2697318 Nej, flatliners ska det vara. En shotglas med hälften tequila hälften sambuca, några droppar tabasco för att runda av. Bjud på ett par sådan ska du se på fan :yoparty

Fyyy fan. Dom smakar skit! Det var "mandomsprovs"-drinken när man började hänga på krogen. :D

Thermal skrev:
2697318 Nej, flatliners ska det vara. En shotglas med hälften tequila hälften sambuca, några droppar tabasco för att runda av. Bjud på ett par sådan ska du se på fan :yoparty

Vad du beskriver är en brännmanet. Halva tequila, halva sambuca, blandat, med några droppar tabasco på toppen.

En flatliner är en skiktad shot, dock samma ingredienser. Ena delen under och den andra över. Med ett lager tabasco mellan, så de inte blandas. Lagret tabasco blir en röd linje i klar vätska i mitten av shoten, sedd från sidan. En plan linje, flat line, flatliner.
Namnet yrkar även på tillståndet man kan hamna i av chocken. :)

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...