Brudar som kysser varandra = lättfotade?

va fan e tt-brud för något?? ja har luftat min åsikt ja om brudar som hänger på forumet utan egentligen ha något hojintresse mer än att de är fina att titta på.

Vem då, jag har inte sett någon sån ?:confused:

Jag är ute efter vildjur att tämja - sen dumpar jag dom när dom sålt bågen.

Men i vissa fall - man skall jaga i svårfiskade vatten - mer skoj.

Knuttar är perfekta offer , många är envisa och besvärliga.
Jag vill kunna visa upp en svårfångad kille för min mamma och säga att jag fick han - de du:krama .

Mamman säger då - jag fick min också:D

Då anser jag liksom jägaren att träffen tog rätt:rofl

Vi är lömska och jagar i grunda vatten - en kille på en sporthoj som desutom är snygg är perfekt avelsmaterial.
Desutom när han sålt bågen går allt till mig och barnet:D

Ja dom är mer lättfotade än sterila bokmalsfrigidanuckor som sitter på bibliotek och läser romaner- dom dör ut - genetisk återvändsgränd.

Brudar som lever loppan på partys gör sånt bara för att irr itera "Försök o ta mig - är du bra lyckas du"

Nu går det inte att göra nått åt det - vi killar är jätte intresserade av att hålla på med våra grejer - sen seglar en hona omkring me jättetuttar förbi....o börjar hångla me kompisen.

Vi hanar triggas lite av sånt och tar upp fighten.

Extra triggning är två honor som håller på med avancerat hångel - helst vill man ha båda men en duger.

Honor håller på med sådant här.

Du lyckades iaf få med en bild som liknar en sporthoj. :tummenupp

Nej, ursäka mig. Jag ska plåta en pung-och-kukbild att lägga in på hästforum.com... :glömdet

Du, jag kör faktiskt hoj, och det har jag gjort i flera år. Detta har redan tagits upp i den tråden där Money (och jag) hoppar på brudar som bara hänger här för att ragga.

Last edited:
Men i vissa fall - man skall jaga i svårfiskade vatten - mer skoj.

Knuttar är perfekta offer , många är envisa och besvärliga.
Jag vill kunna visa upp en svårfångad kille för min mamma och säga att jag fick han - de du:krama .

Vi är lömska och jagar i grunda vatten - en kille på en sporthoj som desutom är snygg är perfekt avelsmaterial.
Desutom när han sålt bågen går allt till mig och barnet:D

Men, alltså.. Att fiska på sporthoj, måste väl vara som att håva upp fisk ur en överfull fiskodling.. :hihi

/ Micke

:rofl , ja men det är enkelt:banana

Desutom är många killar lättlurade här , de e kört grabbar.

Jag har redan tagigt ut min fiske kvot härifrån - jag har tre underhåll från sporthojare på mitt konto varje månad - jag är nöjd nu:D

Sebastian,Emma och Sarah belastar tre knuttars lönekonton varje månad i 20 år frammåt:D

Ja jag är ensam mamma i radhus med tre barn.

Tänk på att det finns fler som jag där ute , vi ligger
och ruvar där ni minst anar det:tuttar

Jag har redan tagigt ut min fiske kvot härifrån - jag har tre underhåll från sporthojare på mitt konto varje månad - jag är nöjd nu:D

Sebastian,Emma och Sarah belastar tre knuttars lönekonton varje månad i 20 år frammåt:D

Varför luktar det kille om dig för? Kan det vara språket och alla manliga felstavningar? :hihi

Ni ser ju ut att ha roliga kalas ialf.

Bifogat

• happy-birthday-melissa-mi_48d599fb0adab.jpg
    happy-birthday-melissa-mi_48d599fb0adab.jpg
    135.6 KB · Visningar: 90
Varför luktar det kille om dig för? Kan det vara språket och alla manliga felstavningar? :hihi

Nu ser vi genast...hona vill hångla med hona - hon ger sig på mig för att nosa.

När vi två nosar på varandra så ser hanarna att "dom ser keliga ut - osv...osv"

Fast vi bara är två honor i sällskap:confused:

Nu ser vi genast...hona vill hångla med hona - hon ger sig på mig för att nosa.

När vi två nosar på varandra så ser hanarna att "dom ser keliga ut - osv...osv"

Fast vi bara är två honor i sällskap:confused:

Tack men nej tack. Jag är inte intresserad av att hångla med någon tjej, jag har gjort det tidigare men det är inte sagt att jag skulle göra det nu. Hånglar mycket hellre med min kille. :) Dessutom är jag helt övertygad om att du INTE är en tjej. Lycka till med fiskandet Mister. :tungan

Tack men nej tack. Jag är inte intresserad av att hångla med någon tjej, jag har gjort det tidigare men det är inte sagt att jag skulle göra det nu. Hånglar mycket hellre med min kille. :) Dessutom är jag helt övertygad om att du INTE är en tjej. Lycka till med fiskandet Mister. :tungan

FAN:gnissla

Jag tänkte att vi skulle ta bågen ut till en sjö i månskenet.

Sen kunde vi rullat ut tältet och pippat eller nått - tänk va
mysigt vi kunde ha haft det - rullat omkring i gräset o busat o fnittrat o pussats.

Du skulle blitt lite blött i det daggvåta gräset - jag skulle ha värmt dig i sovsäcken o sen lite bus o fnitter.....:hihi

Du, jag kör faktiskt hoj, och det har jag gjort i flera år. Detta har redan tagits upp i den tråden där Money (och jag) hoppar på brudar som bara hänger här för att ragga.

oh vilken tråd är det?! äre väll inget fel på att ragga här inne?!

Last edited:

Efterbliven på riktigt eller låtsas du bara? Ok att du har 3 barn med 3 olika pappor antagligen, det är inte hela världen att vara white-trash.
Men för övrigt så verkar det inte riktigt snurra som det ska där uppe, jag undrar nästan varför du är ensamstående, eller var det du själv som valde det?

För annars så brukar örebro-flickor vara rätt så vettiga, om än lösaktiga, men jag kanske bara missförstår ditt svammel?

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla