Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du är så välkommen ändåEwwe skrev:2471031Jag kommer, men är inte säker på att jag vågar stunta. Men om man kollar lite kanske suget tar över och man vågar prova![]()
En kul grej iallafall.
vi drar väl igång runt 12 på dan i bollebygd kan samlas på statoil..emmigirl skrev:2472320Hej Carro!
Har planer på att komma men vill veta vilken tid det börjar och var?
Känner inte till dem trakterna alls!
En annan fråga är övernattning och garage för hojen om det nu blir en fest efterpå![]()
Kanske drar med en kompis därbak och en tjej till med hoj![]()
Sedan länge känt att du e´en kärring gummanGottis skrev:2475998Det här vill man inet missa för något
Gottis anmäler sig som första Tröstare och omplåstrare![]()
C@rro skrev:2475308gött verkar bli några iaf... tänkte på en roligt tävling me hur fort går en hora..(altså sån man mekar under bilar me) knyta eter hojjen den som släpper senast eller krachar i högst hastighet vinner kan bli hur kul som helst... vinnarn super jag under bordet....
(eller kör te akuten)
Ps. nån som har tillgång te stora mängder bubbelplast och videokamera Ds.
C@rro skrev:2472743vi drar väl igång runt 12 på dan i bollebygd kan samlas på statoil..
var körningen kommer äga rum visar jag sen vi vill ju inte ha haffa sällskap
och garage och sovplats fixar vi vettu och den andra bruttan är oxå välkommen
MER= MER ÖS
bebbe skrev:2482743Detta skulle jag vilja vara med och se. Sååå coolt med chicks som stuntar![]()
Är det bestämmt med Statoil kl 12,00?
Skall ev köra lite skogsåka då i närheten utav Statoil. Möter gärna upp och kollar![]()
Fabbe skrev:2482755Hörru! läs tråden.. sålänge vi inte könsstympar oss är vi i nte välkomna![]()
![]()
Pysch skrev:2482778Jag behöver inte könsstympa mig för att tillhöra den klassen![]()
Fabbe skrev:2482755Hörru! läs tråden.. sålänge vi inte könsstympar oss är vi i nte välkomna![]()
![]()
öööö du!! iaf när jag skall åka... då vet ja att de inte blir tråkigt på gasenrockagill skrev:2479386Ja kanon att det kommer lite brudar, alltid kul att lära känna!
Tävling.... Hmm vem fan ska köra hojjäveln då??? Jag säger till på jobbet att dom ställer ut en ambulans vid sträckan redan från första början för den lär ju behövas![]()
Du glömde att man helst skall köra som en sopa me.. annars behöver man ju inte träna...bebbe skrev:2483414Men var det ingenting med Bikini, Peruk och sminkad då![]()
![]()
C@rro skrev:2488043Du glömde att man helst skall köra som en sopa me.. annars behöver man ju inte träna...
välkommna killar:
Robertzon
Bike mike
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |