Brudar se hit!!!

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
Lör den 30 sept tänkte jag dra ihop lite brud stunt!!
Vi samlas i Bollebygd och grisar lite hoj alla utgår från sina förutsättningar och hojjar.
Snygg lärare i slangning utlovas (obs! inte medlem på sh).
Vill man inte grisa är man välkommen att bara snacka skit.
Har man ingen hoj får man komma ändå och få se mig göra premiär vurpan me Rettan:tungan
Killar kan i undantagsfall (bedömms efter hurvida han kör)vara välkommna men måste då köra i bikini utanpå skinnställ och peruk fasttejpad på hjälm och sminkad,samt beredd på att bli behandlad som en bitch.
För dom som vill tar vi en fest på kvällen och då även killar välkomna ...
hoppas på lite uppslutning av brudar nu...
Natt förvaring av hojjar och sovplats kan ordnas.

Stunt: Fest:
1, C@rro C@rro

Last edited:
Fannnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!

Kan du inte skjuta på den en vecka??? Jag jobbar ju för fan natt nästa helg...:argpådato

C@rro skrev:
2461210 Lör den 23 sept tänkte jag dra ihop lite brud stunt!!
Vi samlas i Bollebygd och grisar lite hoj alla utgår från sina förutsättningar och hojjar.
Snygg lärare i slangning utlovas (obs! inte medlem på sh).
Vill man inte grisa är man välkommen att bara snacka skit.
Har man ingen hoj får man komma ändå och få se mig göra premiär vurpan me Rettan:tungan
Killar kan i undantagsfall (bedömms efter hurvida han kör)vara välkommna men måste då köra i bikini utanpå skinnställ och peruk fasttejpad på hjälm och sminkad,samt beredd på att bli behandlad som en bitch.
För dom som vill tar vi en fest på kvällen och då även killar välkomna ...
hoppas på lite uppslutning av brudar nu...
Natt förvaring av hojjar och sovplats kan ordnas.

1, C@rro

Ställer gärna upp med peruk, fast har ju ingen bikini men lånar gärna en:yoparty
kan tänka mig att låna ut hojjen till slangning också:tummenupp

rockagill skrev:
2461215 Kan du inte skjuta på den en vecka??? Jag jobbar ju för fan natt nästa helg...:argpådato
Kan inte grisa utan dig jillajävel sagt och gjort 30 sept blir de!!!!:pannkyss

Robertzon skrev:
2461222 Ställer gärna upp med peruk, fast har ju ingen bikini men lånar gärna en:yoparty
kan tänka mig att låna ut hojjen till slangning också:tummenupp
De sista var en anledning bra som någon att ta in dig bland brudarna...skall fundera på de.

Last edited:
C@rro skrev:
2461226 Kan inte grisa utan dig jillajävel sagt och gjort 30 sept blir de!!!!:pannkyss

De sista var en anledning bra som någon att ta in dig bland brudarna...skall fundera på de.

jepp motarden är ju lätt slangad å varför ska bara jag köra den? när jag kan få se den in action!:yoparty

Gött C@rro!!!!!!!!!!!!!!!!

:tummenupp FAn vad gött!!!! Jag är PÅ!!!!!!! Sa vi party på kvällen eller?????????:yoparty

1. C@rro
2. Rockagill

Last edited:
rockagill skrev:
2461245 :tummenupp FAn vad gött!!!! Jag är PÅ!!!!!!! Sa vi party på kvällen eller?????????:yoparty
Fullast och mest blåmärken vinner!!
(Din dumme fan de finns en lista och skriva på....)
Blitt senil på gamla dar...:va

C@rro skrev:
2461250 Fullast och mest blåmärken vinner!!
(Din dumme fan de finns en lista och skriva på....)
Blitt senil på gamla dar...:va
Faaaaan du va snabbare än mig...

Last edited:
.

Jag har ju skrivit på din jävla lista för fan!!!!!!!!!! :tungan

C@rro skrev:

Hahaha, fin klausul för att Fabbe ska få komma:tummenupp :D

Antar att det är på gata eller är ni på nåt avspärrat område?

Fan oxå ,äntligen en chans att möta andra tjejer och så är det den dagen. Åker till Rhodos på eftermiddagen en vecka. :mad:

Jag får dränka mina sorger i öl,bad och sol.... Så skall ju sambon med, och det är inte fy skam.... :tuttar

Ha kul för mig med... :tummenupp

Goiting skrev:
2462963 Fan oxå ,äntligen en chans att möta andra tjejer och så är det den dagen. Åker till Rhodos på eftermiddagen en vecka. :mad:

Jag får dränka mina sorger i öl,bad och sol.... Så skall ju sambon med, och det är inte fy skam.... :tuttar

fan jag vill me åka utomlands ju ...skall jag iof om några v när man får tid..
bara att höra av dig kan du ju komma in och köra lite me oss nån annan dag än grisdagen.. alltid kul om man blir ett brudgäng innan nästa säsong:tungan

C@rro skrev:
2463974 fan jag vill me åka utomlands ju ...skall jag iof om några v när man får tid..
bara att höra av dig kan du ju komma in och köra lite me oss nån annan dag än grisdagen.. alltid kul om man blir ett brudgäng innan nästa säsong:tungan

Det låter som en bra idé :tummenupp
Kanske får lite körtips om inte annat. Långt ifrån säker ännu kan man säga.Nybakat kort och inte kört så mycket i sommar. Men som sagt var så skulle det vara himla roligt.
Ni får ha så kul på grisdagen :tuttar

Goiting skrev:
2462963 Fan oxå ,äntligen en chans att möta andra tjejer och så är det den dagen. Åker till Rhodos på eftermiddagen en vecka. :mad:

Synn att du inte kunde hänga på!

Illa.... vi har ju party på vår klubb den dagen:argpådato ... och en annan har ju redan serilösa funderingar på att vara bakis den 30:de :D

En annan dag hade passat bättre... men instämmer i tanken på att det hade varit skojsigt med ett brudgäng som är ute och gör vägarna osäkra :tummenupp :D

Är på nästa gång :)

C@rro skrev:
2462261 Gata som ligger avsides inga hus eller biltrafik..

Kan du speca vilken gata, så hoppas jag kunna dyka upp. :tummenupp hojjen har pizzadrev så det är lite svårt att hänga med på gatan.

Back