brudar=????? i huvudet

Chrille skrev:
Det där säger inget om brudar, bara om dig själv. Låter riktigt nydumpad faktiskt :tungan

Jag håller nog bara delvis med, man älskar verkligen dessa fina flickor. Mina allra närmaste och bästa kompisar är tjejer, jag trivs väldigt bra att umgås med dem. MEN när det kommer till känslor och förhållanden och saker därikring vette fan om de inte är smått handikappade ändå. Bara att ta den där historien om varuhuset för män som exempel, kvinnorna bara gick högre och högre för att få bättre och bättre karlar....ligger nåt i det faktiskt.

Gammal hederlig slagdänga som funkar fortfarande:
"Can't live with them, can't live without them!"

det kan vara så att hon provocerade fram det så att du skulle göra slut,på det sätte så behöver hon inte ha lika dåligt samvete,

men men , tjejjer är smått sqitzo och allmänt skumma,

ta dig en öl,sätt dig i bastun och lägg plus och minus, flickvän vs "lena handen" så skall du se vem som vinner! :hihi

Efter 210912 såna här trådar kanske man skall vara lycklig att man är kvinna och hetero..?

Grabben, hoppas du inte deppar ihop alldeles. Men det verkar du inte ha gjort alls. Det finns många fina tjejer därute i världen! Du mfl här på forumet lär väl hitta dom en dag.

edit: Nu har jag läst resten av tråden också. ninja_1, det verkar ju inte vara som jag trodde först i ditt fall. Ber om ursäkt ifall du tog illa upp.
Här nedan följer inlägget jag skrev, och det står jag ändå fast vid.

John skrev:
Jag lyckades faktiskt läsa ända till Chrilles inlägg, sen pallade jag inte mer.

Vad är det med er, fjun-fjantar!?

Är ni så pass oseriösa med era flickvänner att de inte ska kunna läsa era sms och er e-mail, då borde ni verkligen inte ha någon flickvän!!

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage