brudar=????? i huvudet

crazy88

FD : NINJA_1
Gick med
9 Jul 2003
Hoj
R1000
Igår tog det slut mellan tjejen å mig..pga av ett F***ing sms eller nåt annat som bara rör sig i hennes hjärna..hon kunde ju f**n inte äns diskutera saken utan bara va hur kall som helst å sa att hon blev kvävd för att vi träffas för ofta vilket då vi def.inte gjort å vill vara ifred?? öhh.. vart ju nyss tillsammans me henne typ 1,5 månad sen...men helt ärligt JAG bryr mig faan inte..har min hoj mina polare + alla trevliga prickar här inne + att det går mot sommar :yoparty "gräset är väl grönare på andra sidan??!! "

ninja_1 skrev:
Igår tog det slut mellan tjejen å mig..pga av ett F***ing sms eller nåt annat som bara rör sig i hennes hjärna..hon kunde ju f**n inte äns diskutera saken utan bara va hur kall som helst å sa att hon blev kvävd för att vi träffas för ofta vilket då vi def.inte gjort å vill vara ifred?? öhh.. vart ju nyss tillsammans me henne typ 1,5 månad sen...men helt ärligt JAG bryr mig faan inte..har min hoj mina polare + alla trevliga prickar här inne + att det går mot sommar :yoparty "gräset är väl grönare på andra sidan??!! "

ja det var väl lika bra om hon nu var helt pantad...se det som något bra :tummenupp

Skulle nån 'tjej' till mig rota i min telefon är det tack och ajöken direkt.

Det går fler tåg och tjejerna på grannens gräsmatta är alltid grönare. :brinnerup

..eller nåt.

ninja_1 skrev:
typ hon va väl freak eller nåt....

Hon kanske vet hurdan hon är själv därför var hon tvungen till hålla koll på dina sms :tungan Har själv varit med om det där.

ninja_1 skrev:
......å sa att hon blev kvävd för att vi träffas för ofta vilket då vi def.inte gjort å vill vara ifred?? ....

Du är säker på att det var en tjej du var tillsammans med? :tungan
Tycker den där kommentaren låter som något "vi" killar brukar kläcka ur oss rätt ofta..

Jag sätter mina skinkor på att SMS:et är ett svepskäl.. Anledningen lär vara att hon inte pallar ett förhåpllande som innebär en massa hänsyn och uppoffringar helt enkelt....

Ledsen för din skull men du lär hitta nån bättre. Gråt inte över henne. Som jag tolkar det hade hon nog dragit sig ur förr eller senare trots allt. Då är det bättre att det händer förr så du inte kastat en massa tid i sjön.

Ut på grönbete pojkvasker! Det är vår. När vårkläderna kommer fram och vinterkläderna läggs i garderoben kommer du vara glad att du är fri. Själv måste jag ha väldigt mörka solisar hela våren för annars lär jag få stryk av tösabiten. Maj Juni är tunga månader för oss som gillar att se fina tjejer! :tuttar

korvgubbe skrev:
Ut på grönbete pojkvasker! Det är vår. När vårkläderna kommer fram och vinterkläderna läggs i garderoben kommer du vara glad att du är fri. Själv måste jag ha väldigt mörka solisar hela våren för annars lär jag få stryk av tösabiten. Maj Juni är tunga månader för oss som gillar att se fina tjejer! :tuttar

som sagt det e vår..och kanske inget jag hänger läpp för att vi gjorde slut..ska jag skaffa en ny tjej ska det vara en båge tjej.. :tummenupp

Plåtniklas skrev:
Skulle nån 'tjej' till mig rota i min telefon är det tack och ajöken direkt.
...

Vafan gör ni med telefonerna egentligen?? Vad gör det om tjejen lånar nallen?

Är det så illa att man har SMSare som är hemliga för partnern så borde man väl fundera över tillvaron lite?

Chrille skrev:
Vafan gör ni med telefonerna egentligen?? Vad gör det om tjejen lånar nallen?

Är det så illa att man har SMSare som är hemliga för partnern så borde man väl fundera över tillvaron lite?

det va inge speciellt me mina sms jag hade..va ju hon som kanske fick för sig ngt..brudar=dumma i huvudet

Gräset är aldrig grönare på andra sidan, bara en annan nyans.!

tycker inte man skall ha "hemliga" sms för sin tjej, blir bara fel och misstankar som gör att båda mår dåligt

DwD skrev:
Gräset är aldrig grönare på andra sidan, bara en annan nyans.!

tycker inte man skall ha "hemliga" sms för sin tjej, blir bara fel och misstankar som gör att båda mår dåligt

men jag hade inga HEMLIGA sms..så det var nog den sämsta ursäkt jag nånsin hört

ninja_1 skrev:
jo eller hur speciellt efter som det va jag som sa att då kan vi lika bra göra slut

...hon provocerade fram det.. har en killkompis som är expert på att göra samma sak med i stort sätt varenda tjej han börjat träffa.. Så fort han varit tillsammans med en tjej i två månader får han panik. känner sig kvävd och diktar sen upp en halvtaskig ursäkt så det tar slut. Sen går han hem å gömmer sig en vecka innan han är ute på jakt igen..

Killa - tjejer = Same same but different!

ut på grönbete under våren. Träaffa tjejer men kasta dig inte hals över huvud.

Det är väl ett ganska vanligt betende att dom (kvinnorna) blir/gör konstiga saker när dom vill göra slut ,gissar på att det beror på att dom inte kan/vågar göra slut själva så då driver dom fram det istället.Eller som i ditt fall hänger upp det på en skitsak.Det är iaf min erfarenhet.

jag blev dumpad för ca två månader sedan... Jag säger som en vis man sa här på sporthoj ( chrille?? ). Om förhållandet är i gungning och sommarn närmar sig ska man känna sig mycket orolig.. Verkar som att det stämmer.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage