Brud som ramlar av

Gammal ;)

Kommer inte ihåg va hon heter men hon är ganska känd som stuntare själv duktig sådan åker med sin pojkvän om jag inte minns fel

jag hade då nite sätt den förut :D

int såg det mysigt ut eller :)

Fy fan, det där såg inte trevligt ut! :(

Ännu en anledning till att jag tycker att min tjej ska ta hojkort...men det lär nog aldrig hända. :3freak

Aj!

Han får nog inget på ett tag :hihi

Det här är inte samma brud, men ni måste se detta:
http://www.netrider.net.au/forums/v...=#232842&sid=b6a08834be711b5c4a09adc9dab97cd9

Hennes förklaring om hur hon föll av låter väl inte helt trovärdig, men å andra sidan verkar hon rätt pantad också:

"Of course, I do not regret getting on the bike because you never know when something like that could happen. It was a Sunday drive, and I was sober when I chose to ride. Nothing could have changed what happened or even warned me about the problem with my helmet."

Hört talas om skinnställ, eller skydd (förutom hjälm) överhuvudtaget?

tyvärr vet jag av egen erarenhet hur feta skrapsår känns,klassas som brännsår :(

Mmmm...det är väl därför det finns skinnställ, men man lär sig ju av sina misstag....ibland.

Teo skrev:
AJajajaj! Lider med henne oavsett, men man kan ändå inte låta bli att tänka på citroner och salt :brynad

Ja, tur för henne att det inte var en saltad väg! Det kanske blir Vägverkets nästa grepp för att minska motorcykelåkningen i Sverige; salta alla vägar året om så att det gör ännu ondare att vurpa!

//Eric

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back