Brud med klös...

Semlan84

Sådär ja...
Gick med
17 Jul 2013
Hoj
cb1000ra -11
Hej alla likasinnade!

Det tog alldeles för många år att få tummen ur röven å ta det förbaskade körkortet men nu är det äntligen gjort och jag är redo att rulla många mil i gott sällskap.

Hojen är införskaffad och det blev MYCKET dyrare än jag tänkt mig men samtidigt sjutusen gånger bättre än vad jag kunnat hoppats :D
Började med att jag ville ha en ducati monster för hade hört att den skulle vara en bra första hoj men sedan så såg jag min pärla och det var :kär vid första ögonkastet! Är jävligt nöjd att jag spräckte min budget 10ggr om (nja kanske inte riktigt så mycket men ialf) och köpte det jag verkligen ville ha. The Stig och jag (ja jag har döpt honom efter The Stig i Top Gear, what are u gonna do about it?:D) har rullat 270mil den här säsongen hittills och hoppas att det finns några här som vill göra oss sällskap ute på vägarna.

Skulle även vara kul och få lära sig mer med att mecka och allt sånt runtikring.

Så hojta till om ni är sugna på lite kvinnligt sällskap i denna testosteron dominerande värld.

Vi hörs!

Mer hojbrudar åt folket!!! :tummenupp Har skrivit det förut och jag gör det igen!!! Välkommen:-):krama

Vfn, nu blev jag ju sugen på semlor...
Välkommen till dig o hojen iaf! :tummenupp

Kolla i Stockholms forumet för körningar runt dig....
http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?82-Stockholmforumet

Speciellt denna tråd...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?264686-Hoj%E5ka-i-helgen
Där går det lugnt och blandat med tjejer och killar , rekomenderas starkt.

Samt det viktigaste, välkommen till dårhuset :yoparty

Sen har jag hört rykte om att folk här kan mecka, men det underlättar om du vet vad du vill lära dig om så man kan ta en sak i taget :hihi

Tack för alla tips M|cke och välkomnandet. Tack till er andra oxå e klart!:D
Nu håller jag på att hotta upp den lite med nya blinkers och tail tidy för de tentacklerna och den hängröven den har nu är inte att leka med!:arsele
Har jag tur passar allt som handen i handsken men det känns som om den chansen är ganska liten och då behöver jag nån som kan agera man och ta tag i saker och ting och visa vart skåpet ska stå.. haha...
Nä skämt å sido men om inte sakerna passar så lär jag ju posta om hjälp:confused:

Du får gärna flytta till skåne :rolleyes:

Välkommen Semlan

Smart att regga dig här på sommaren så du hinner vänja dig, när det är vinter och alla är frustrerade för att de inte kan köra så spårar det här forumet ur ibland. :)

Vfn, nu blev jag ju sugen på semlor...
Välkommen till dig o hojen iaf! :tummenupp

City Gross hade någon kampanj på sommaren förra året (?) när de sålde semlor när det var som varmast. Att stå på parkeringen utanför affären i strålande solsken och käka en semla och halsa en Cola-flaska kändes inte så kul, så du får nog vänta till den riktiga säsongen. Det är ju en bra tröst när man längtar till hojsäsongen som värst. :)

Jasså varför då? Där nere finns det ju bara lågland och en massa folk man inte förstår vad de säger:D

Kan bara instämma. För jag hade svårigheter begripa när jag kom till Skåne.
MEN
Jag lärde mig. Och har du klarat MC-kortet klarar du också skånskan snabbt.
Fördelen med Skåne är att goda år så börjar säsongen i februari.
Nackdelen med Skåne för mig är vintern. Under dåliga år mer än 30 dagar i sträck med dimma blandat med regn. Och totalt svart. Blöta svartgrå leråkrar som suger åt sig allt ljus.

Jag kom från Uppsala och tack vare snön var det aldrig helt mörkt på vintern.
Som jag minns det.

Välkommen till SH. :tummenupp

Kan bara instämma. För jag hade svårigheter begripa när jag kom till Skåne.
MEN
Jag lärde mig. Och har du klarat MC-kortet klarar du också skånskan snabbt.
Fördelen med Skåne är att goda år så börjar säsongen i februari.
Nackdelen med Skåne för mig är vintern. Under dåliga år mer än 30 dagar i sträck med dimma blandat med regn. Och totalt svart. Blöta svartgrå leråkrar som suger åt sig allt ljus.

Jag kom från Uppsala och tack vare snön var det aldrig helt mörkt på vintern.
Som jag minns det.

Välkommen till SH. :tummenupp

Haha... jag får väl le och nicka och se glad ut så går det nog bra. Man pratar ju inte när man kör hoj ändå.
Håller med om att är det vinter så ska de satan vara vinter med mycket snö. Mörkret har jag dock inget emot.

Tackar tackar. Kanske hittar nån som vill leka med en ialf:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back