Brott & Straff

norpis12

Hojåkare och IT-Konsult
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Ängelholm
Hoj
Hyosung GT650R-07. Yamaha XJ 600 1984.
Fan vad irriterad jag blir.:mad: Fick ett brev från ansvarig polis angånde min hoj som blev stulen och återhittad i början av Augusti i år. Nedlägges pga spaningsuppslag saknas. hmmm :confused:finns flera st personer som vet vem som har stulit både denna hoj samt andra hojar. till och med polisen själv vet att det är en viss person, men dom har inga konkreta bevis.

fan man skulle se om man kan råka få personen/personerna som gjort det att snubbla olyckligt mot en trottoarkant. suck stön jävla rättssamhälle vi lever i.

ja ja mina 15 sekunder i etern. ville bara skriva av mig lite.
 
Förjävligt ju! Men om du tar lagen i egna händer; DÅ finns det nog resurser att straffa dig. :(
 
Förjävligt ju! Men om du tar lagen i egna händer; DÅ finns det nog resurser att straffa dig. :(

Problemet ligger i att tjuvarna kan lagen bättre än herr och fru Svensson och vet hur dom ska göra för att inte åka fast. Sen den totala avsaknaden av samvete underlättar.

Man ska inte sänka sig till avskummens nivå.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top