Brostugan 16/4

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Hur ser det ut vid Brostugan nu då?

Någon som har koll på om Farbror blå börjat med camping vid infarten eller om man vågar sig dit med miniskylt och knappt befintliga blinkers?

Har det dykt upp några hojar än?

När brukar folk sammlas där? Är det nån som ska dit? Ska vi träffas innan om det inte regnar?

Jag är på.

soppatorsken skrev:
När brukar folk sammlas där? Är det nån som ska dit? Ska vi träffas innan om det inte regnar?

Jag är på.

Jag och drei polare tittar förbi Donken på Sveav strax efter 17..
För vidare färd mot bridgecottage

Skippar tråk-stugan men dyker upp vid Donalds efter jobbet ( >17 )... kör heldre en sväng än tittar på feta poliser och kromade HD's :rolleyes:

ZpiX skrev:
Skippar tråk-stugan men dyker upp vid Donalds efter jobbet ( >17 )... kör heldre en sväng än tittar på feta poliser och kromade HD's :rolleyes:

Men polisen gillar ju din hoj, de granskar ju den extra noga :)

Jag vet inte om jag hinner till 1730. Måste fika med tanten innan men jag är lite nyfiken hur det är på brostugan. Jag har bara varit där när jag var knatte (för tio år sen :rolleyes: )
Jag tror jag kommer ut dit senare med zx9an.
Det blir första riktiga luftningen av den sen jag provkörde innan köp... :kär

eisbaer skrev:
Jag och drei polare tittar förbi Donken på Sveav strax efter 17..
För vidare färd mot bridgecottage

jag är garanterat på! :tummenupp är 17:30 ok?? eller man kanske ska frågan om man ens får haka på?! :D

ZpiX skrev:

Samma här. McD å sen en tur i det blå... äh fan, det är imorgon det... vem behöver en kvast?? :D Die Brückehütte går iaf fet-bort.

Ace Niki skrev:
Samma här. McD å sen en tur i det blå... äh fan, det är imorgon det... vem behöver en kvast?? :D Die Brückehütte går iaf fet-bort.

É brostugan verkligen så kass? Inget drag osv kan man juh fatta pga onsdag men är det bara gyn-stolar där?

soppatorsken skrev:
É brostugan verkligen så kass? Inget drag osv kan man juh fatta pga onsdag men är det bara gyn-stolar där?

Det är absolut inte bara gynstolar!! Det var ganska gott drag där förr, men i sommras så satte snuten och kommunen in "dödsstöten" alá cementblock på hojparkeringen.... :(

/FW

Last edited:
cool_adde skrev:
jag är garanterat på! :tummenupp är 17:30 ok?? eller man kanske ska frågan om man ens får haka på?! :D

Vi kör inte 125or iofs, men det är ju upp till dig ;)
Vet inte hur länge vi blir kvar heller

eisbaer skrev:
Vi kör inte 125or iofs, men det är ju upp till dig ;)
Vet inte hur länge vi blir kvar heller

Jag kan nog hänga på :tummenupp ... om det inte blir för mycket motorväg förstås... det är där jag lixom ligger lite risigt till...

Mr. Fraghappy skrev:
öööhh skulle någon kuna förklara vägen dit, någon förklarde förra året men det har jag glömt bort :(

karta...

Du kan ju kolla själv på gulasidorna.se

Bifogat

• brostugan.gif
    brostugan.gif
    26.6 KB · Visningar: 206
amullo skrev:
Hur ser det ut vid Brostugan nu då?

Någon som har koll på om Farbror blå börjat med camping vid infarten eller om man vågar sig dit med miniskylt och knappt befintliga blinkers?

Har det dykt upp några hojar än?

Jaa då, farbror Haffa var där och vinkade så sött med sina
färg glada spadar.
Verkar som dom är fast beslutna att sabba denna säsong oxå..
Pratade med en utav koppsen på Ekerö i civilt tillstånd, han sa att
det inte var nån guldkommendering att skicka oss till ombesiktning varje onsdag, men dom boende (kungen?) har klagat så dom hade inget val..
Hoppas på någon Ghost Rider i år oxå som förnedrar dom lite! :1pajas

Back