Bromsslang till Ångbåt

AndersIvar

Medlem
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
GSX-R 1000
Letar med ljus och lykta efter en bromsslang till min FZ750 -89. Stålomspunnen eller ej spelar ingen roll, bara den är ny. Vill ha en färdig som bara är att montera då jag är händig på sånt som går på ström men ej bensin. Tips på handlare runt GBG eller på nätet som har färdiga lösningar på detta?

Akn78 skrev:
När man åker till ett sådant ställe, får du en bit slang då som man får tejpa på munstycken eller vad det heter och fixa allt själv eller får man en komplett som bara är att skruva på?

Då alla kopplingar måste pressas på så får du en färdig med dig,dvs bara att byta.

Akn78 skrev:
Letar med ljus och lykta efter en bromsslang till min FZ750 -89. Stålomspunnen eller ej spelar ingen roll, bara den är ny. Vill ha en färdig som bara är att montera då jag är händig på sånt som går på ström men ej bensin. Tips på handlare runt GBG eller på nätet som har färdiga lösningar på detta?
Kolla här: http://www.gulasidorna.se/query?wha...682;0;0;0;0;0;&ax=&click_id=GulaSidorna_ToMap

Där gjorde dom slangar till mig, bara ta med dom gamla så får du nya gjorda efter mall av dom gamla.

Akn78 skrev:

Jag köpte nya stålspunna bromsslangar på Nostalgia MC, ligger vid gasklockan. Ta med den gamla så bygger han en ny likadan. Jag betalade 800 för tre stålspunna slangar.

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet