bromsskivor

theOLDgaylord

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
honda
nån som vet var man kan handla bromsskivor till en cbr 929:a till en bra peng (gärna pirat) då ekonomin inte är så stark just nu men behovet desto större.

tacksam för hjälp

Kolla på tyska ebay. Jag köpte 2 skivor till min hoj, dom var i kanonskick. Kostnad: 1600 för 2 inkl frakt :tummenupp Kolla annars Addemoto.se Tror dom tar runt 1600 för en.

Massor av ställen har bromsskivor addemoto i malmö, mc-shopen i sollentuna, www.louis.de osv osv. Vars i landet befinner du dig och hur bråttom har du?

PGH skrev:
2267325 Kolla på tyska ebay. Jag köpte 2 skivor till min hoj, dom var i kanonskick. Kostnad: 1600 för 2 inkl frakt :tummenupp Kolla annars Addemoto.se Tror dom tar runt 1600 för en.

tack ska genast kolla! hur är det med frakten från tyskland? krrångligt eller går det smidigt?

gaylord skrev:
2267333 tack ska genast kolla! hur är det med frakten från tyskland? krrångligt eller går det smidigt?

Tycker det funkar bra, kolla så klart omdömen osv innan. Frakten brukar inte vara så jättemkt(20 euro), england är värre. Tyvärr fattar dom inte vad paypal är för ngt men det funkar med en vanlig överföring, det gjorde det för mig. Tog kasnke 2 veckor att få hem dom, inkl överföring som tar ngr dagar.

Anders R skrev:
2267326 Massor av ställen har bromsskivor addemoto i malmö, mc-shopen i sollentuna, www.louis.de osv osv. Vars i landet befinner du dig och hur bråttom har du?

nja bråttom å bråttom, skivorna har slagit sig så det är inte kul när man behöver bromsa in från t ex 150, jag får jobba mer med bakbromsen just nu

PGH skrev:
2267342 Tycker det funkar bra, kolla så klart omdömen osv innan. Frakten brukar inte vara så jättemkt(20 euro), england är värre. Tyvärr fattar dom inte vad paypal är för ngt men det funkar med en vanlig överföring, det gjorde det för mig. Tog kasnke 2 veckor att få hem dom, inkl överföring som tar ngr dagar.

ok ska genast börja kolla runt, tack för hjälpen :tummenupp

Last edited:
ISR skivor, grym skilnad mot orginal!

www.louis.de
10043665 LUCAS BREMSSCHEIBE VORNE MSW245, SCHWIMMEND HONDA CBR 900 RR (SC50) 219,95
10043665 LUCAS BREMSSCHEIBE VORNE MSW245, SCHWIMMEND HONDA CBR 900 RR (SC44) 219,95
10043637 LUCAS BREMSSCHEIBE VORNE MSW227,DURCHM.310MM,SCHWI HONDA CBR 900 RR (SC33/98) 219,95

Priser i euro lägg till 21 euro för frakt räkna med en vecka i leveranstid alla verkade finnas i lager(sofort lieferbar)
SC -beteckningen inom parantes borde ge vilken som passar just din hoj då de inte uppger CBR929 utan enbart CBR900RR(tyskar) SC44 verkar vara 2000- 2001 929 cc.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra