bromsskivor någon?

grr..zzr skrev:
någon vaken själ som har ett par bromsskivor passande min hoj hemma på hyllan?.. zzr 600 -94 :(

Jag har en skev och en sprucken till din hoj :) Inte på hyllan men på garagegolvet...

Letade runt bland mc-skrotar i sverige under vintern men hittade inget bra och billigt så jag köpte ett par fräsha på auktion från ebay.de för 650 sek inkl frakt och avgifter :)

Om du letar och skall köpa båda skivorna nya så kan du ha i åtanke att zzr600D, zzr600E, tidiga zx-6r och zephyr750 och säkert flera kawwor har samma skivor, men olika färg på "navet" samt borrning på skivan så det går säkert att hitta något.

TomTroll skrev:
Jag har en skev och en sprucken till din hoj :) Inte på hyllan men på garagegolvet...

Letade runt bland mc-skrotar i sverige under vintern men hittade inget bra och billigt så jag köpte ett par fräsha på auktion från ebay.de för 650 sek inkl frakt och avgifter :)

Om du letar och skall köpa båda skivorna nya så kan du ha i åtanke att zzr600D, zzr600E, tidiga zx-6r och zephyr750 och säkert flera kawwor har samma skivor, men olika färg på "navet" samt borrning på skivan så det går säkert att hitta något.

kalas!..stoort tack!..ska väl försöka hitta på något dåhar hört att de går att "banka" dom så dom blir bättre.. kanske ska prova det med någon kunnig..nån som känner sej träffad? sthlm omr.. :rolleyes:

grr..zzr skrev:
kalas!..stoort tack!..ska väl försöka hitta på något dåhar hört att de går att "banka" dom så dom blir bättre.. kanske ska prova det med någon kunnig..nån som känner sej träffad? sthlm omr.. :rolleyes:

Om du syftar på att banka mina gamla vet jag inte om det är en bra idé. Ena är väl ok, om än skev, så den kanske går att fixa. Den andra är radiellt helt av på flera ställen :3freak

Kolla dessa annars, en sådan auktion hamnar ofta runt 50-70 Eur: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=49795&item=7976697174&rd=1&ssPageName=WDVW

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park