Bromsklossar GSXR 600 -01 ->473 kr för ett set

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Hej Folkens

Det är en tysk som säljer LUCAS bromsbelägg. se under www.akrapovic-wilbers.de . Jag e lite sugen att prova dessa. Vid beställning av 7 par blir priset för tex GSXR 600 23-26 Euro för ett par. Känns som att det är ett ganska hyggligt pris. (CRQ kvalitet, 2*26*9,1 = 473 för ett set + Porto/(alla som e med))

Nu vet jag ingenting om kvalitet, funktion eller något annat. Det är en chansning alltså. CRQ var tydligen kvaliten som han rekommenderade.

Någon som vill vara med? Tror inte jag bromsar slut på 4 uppsättningar själv i sommar. Man får alltså "best price" om man beställer 7 par eller fler.

Jag kan hålla i det logistiska, och samla pengar, o dela ut i Sholm eller på tävling (Vid passande tillfälle) Men som sagt, vet inget om huruvida de e bra grejer.
Ha det bra

/Jorpes

Last edited:
jorpes skrev:
Någon som vill vara med? Tror inte jag bromsar slut på 4 uppsättningar själv i sommar. Man får alltså "best price" om man beställer 7 par eller fler.

Det låter ju lite intressant. Jag kan vara intresserad av 2 uppsättningar till min GSX-R600 -01 om det blir ett gruppköp. Med brasklapp för vad totalpriset blir då förstås, då porto + frakt ännu är okänt. Men anteckna mig som intresserad.

Relapse skrev:
Det låter ju lite intressant. Jag kan vara intresserad av 2 uppsättningar till min GSX-R600 -01 om det blir ett gruppköp. Med brasklapp för vad totalpriset blir då förstås, då porto + frakt ännu är okänt. Men anteckna mig som intresserad.

Bra. mala mig på erikjorpes snabelA hotmail dot com så löser vi det. Avvaktar några dagar till om någon anna vill vara med.

/E

Köpte ni några Lucas belägg ? Och var de bra ?

mvh Fredrik

jorpes skrev:
Bra. mala mig på erikjorpes snabelA hotmail dot com så löser vi det. Avvaktar några dagar till om någon anna vill vara med.

/E

benfre skrev:
Köpte ni några Lucas belägg ? Och var de bra ?

mvh Fredrik

Jag köpte Lucas. Helnöjd... Men å andra sidan har jag varit nöjd med SBS o även den lokale handlarens budgetvariant... Antagligen därför att jag bromsar som en k-rring

:kiss

jorpes skrev:
Jag köpte Lucas. Helnöjd... Men å andra sidan har jag varit nöjd med SBS o även den lokale handlarens budgetvariant... Antagligen därför att jag bromsar som en k-rring

:kiss
har ni beställt belägg eller kan man vara med?

*/ ?>
Back