Bromsgrepp 05-06 Husa FS + KTM SMR

Åmotar´n

Open #34
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
-09 Husaberg FE570, -05 Husaberg FS650,-89 Gixxer 1100 Streetfighter, -88 Husky 510 Enduro,-76 Husqvarna WR 250
Är det nån som vet om det finns nåt annat än Husaberg/KTM original som passar? Husa och KTM med radialcylinder från FTE alltså. Tänkte köpa ett handtag som reserv,om olyckan skulle vara framme nån gång,priset på nästan 1800 kronor avskräckte dock till ett impulsköp.

Åmotar´n skrev:
2307752 Är det nån som vet om det finns nåt annat än Husaberg/KTM original som passar? Husa och KTM med radialcylinder från FTE alltså. Tänkte köpa ett handtag som reserv,om olyckan skulle vara framme nån gång,priset på nästan 1800 kronor avskräckte dock till ett impulsköp.
Äh va fan har du köpt radialpump.. Iställer för att köra omkull och behöva kostapå husan an mer. så köper jag radialpumpen av dig för 1000kr. då tjänar vi bägge på det :)
Inge Rörberg för mig i morgon. ska köra enduro i veckan :)

Åmotar´n skrev:
2307752 Är det nån som vet om det finns nåt annat än Husaberg/KTM original som passar? Husa och KTM med radialcylinder från FTE alltså. Tänkte köpa ett handtag som reserv,om olyckan skulle vara framme nån gång,priset på nästan 1800 kronor avskräckte dock till ett impulsköp.
Oj glömde det svaret på dig fråga. jo jag vet att Andreas köpte ett extra till sin radialpump för 250kr. Jag ska höra med han vart han fick tag på det.

Gargamel skrev:
2308184 Äh va fan har du köpt radialpump.. Iställer för att köra omkull och behöva kostapå husan an mer. så köper jag radialpumpen av dig för 1000kr. då tjänar vi bägge på det :)
Inge Rörberg för mig i morgon. ska köra enduro i veckan :)
Har köpt en hel motard,där det sitter radialpump original.Blev så jobbigt att byta mellan enduro/motardutstyr vettu :) Jag tänkte åka så mycket jag hinner i Rörberg,bara det inte regnar för mycket.

Back