Bromsbelägg

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Hej på er :)

Tänkte hör vart man kan få tag i Racing belägg någonstans,
förutom SBS Duel Carbon från Duells .
När jag väl fick fram dom efter att ha ringt Duells så kom chocken dom kostar nämligen 475 kr per skiva till hondan och 720 kr per skiva till ZX6 RR båda 05:or

lite för dyrt för min budget vad är lösningen köra på orginal beläggen lr finns det fler märken som är något att ha ???

Hör av dig till mig så skall jag hjälpa dig att få fram bra belägg till rimliga priser!

Jag har kollat Performance Friction och de verkar kosta €150 för båda skivorna fram. Lika dyrt alltså.

Neutral skrev:
Jag har kollat Performance Friction och de verkar kosta €150 för båda skivorna fram. Lika dyrt alltså.

Sjuka priser visseligen har jag så jag kan köpa rabatterat men än då blir iaf ca en bra slant

Buspojke skrev:
Hör av dig till mig så skall jag hjälpa dig att få fram bra belägg till rimliga priser!
Vad menar du med "bra belägg"? Märke, modell?

Neutral skrev:
Jag kan ordna Performance Friction till vettiga priser. Hur många satser behöver du? :)

Buspojke skrev:
Tja, vad vill du ha? Jag sponsrar ju lite bland rr-folket så jag kan fixa fram det mesta....
Gör du, vad trevligt :)

Vet faktiskt inte riktigt vad jag vill ha till den. Funderar lite på några carbonbelägg men har aldrig testat. Kan man få fundera och återkomma när man bestämt sig?

Lucas CRQ finns på ebay tyskland för ca 50 Euro/2 skivor hemskickat. De tycker jag är bra.

mvh

Gottis skrev:
Hej på er :)

Tänkte hör vart man kan få tag i Racing belägg någonstans,
förutom SBS Duel Carbon från Duells .
När jag väl fick fram dom efter att ha ringt Duells så kom chocken dom kostar nämligen 475 kr per skiva till hondan och 720 kr per skiva till ZX6 RR båda 05:or

lite för dyrt för min budget vad är lösningen köra på orginal beläggen lr finns det fler märken som är något att ha ???

Jag lånar lite av tråden...Hur mycket skiljer det mellan racebelägg & standard??? (i prestanda)

Jag körde med... hmm... tja, kommer på det i morgon. Men dom kostade iaf 650 kronor för båda sidor och funka kalas - minst lika bra som SBS och PF...

När mina belägg tog slut på en träning på Gelleråsen var Bivven ( :Bugar ) så snäll och gav mig ett par beg. originalbelägg. Jag tyckte att de greppade bra. Iofs har jag EBC skivor så jag vet inte om de funkar bättre än originalskivorna på R6:an.

Don Quixote skrev:
Jag körde med... hmm... tja, kommer på det i morgon. Men dom kostade iaf 650 kronor för båda sidor och funka kalas - minst lika bra som SBS och PF...

kom på det och säg det till Krille sen för att köpa SBS belägg till hans cykel kostar ju fan lika mycket som vi drar in på att sälja våra kroppar (en förmögenhet)

nä han skulle ha köpt en honda allt verkar ju skit dyrt till dom där gröna fula sakerna ;)

Nu har jag hittat Ferodo, de tas in av All Right och borde därför finnas hos varje handlare eller så kan de ta hem.

Beläggen till ZX-6RR är 04-FDB2164XR och kostar 630 kr. Inga -05:or var listade men ZX-6RR har samma skivor, ok och belägg som ZX-10R, om CBR600 har gemensamt med någon annan vet jag inte.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back