Bromma...

--=BRYD=--

--=Slanga Moppe=--
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Er-6n -08 Fighter edition
Dum fråga kanske men någon som vet hur man hittar till det område där det brukar åkas hoj vid bromma flygplats, jag vet ju hur man hittar till flygplatsen men det ska ju tydligen finnas nån schyst raka där som folk brukar åka på?

Jag plockade denna karta över bromma flygplats från gulasidorna.se , det inringade området är där det brukas köras (läs: lekas :D )

Bifogat

• bromma.jpg
    bromma.jpg
    44.7 KB · Visningar: 562
Är det böter för intrång om polisen kommer ?

Nej, det finns inga grindar runt stället. Hur ska man då kunna tränga in?

Mattias skrev:
Nej, det finns inga grindar runt stället. Hur ska man då kunna tränga in?

Sant, dock en bom och skylten "förbud mot infart bla bla gäller inte fordon med tillstånd" fast man kan ju titta bort precis när man kör där (undvik att krocka i bomen bara!)

Är stället aktivt på något sätt?

Jag menar att man vill ju inte få ett flygplan i huvet när man ligger o kör på banan.

amullo skrev:
Är stället aktivt på något sätt?

Jag menar att man vill ju inte få ett flygplan i huvet när man ligger o kör på banan.

Ja. Stället är aktivt. Det är en halkbana (för bilar! :)) där. Dessutom så är det eu-moppe-utbildning och sånt där. Sen så är det 3000 golfare runt om...

Men du behöver inte oroa dig för flygplan... Så mycket. :)

Som alla ställen man kan leka på så gäller det som vanligt att sköta allt snyggt.

Annars finns det ett par raksträckor ute på ekerö som knappt är traffikerade alls...

Lucky9 skrev:

Annars finns det ett par raksträckor ute på ekerö som knappt är traffikerade alls...

Det är inte så rolig asfalt på de rakorna.... En massa tjälskott och annat läskigt.... :rolleyes: Annars rekomenderar jag vägarna där ute... Härliga kurvor!!! :D
/FW

Där "fick" tog jag mitt kort... Deabs trafikskola... Hatade dom minns jag... Dom ville att jag skulle ta ytterligare 17 lektioner innan jag skulle köra upp... Jag sa fuck you och tog kortet som en dans på rosor...

Fuck Deab!

Körde även halkan där.. =)

annars brukar ju en poppis sträcka vara över bron från brostugan... iofs 999 % snutövervakad nu för tiden..............................

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back