Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bingo skrev:Nån mer än jag som tänker springa?
Höhö...NordhNet skrev:Förhoppningsvis är där en eller två till. Tråkigt om bara en ställer upp.![]()
(OBS!!! Detta var ett skämt och bör absolut inte under några som helst omständigheter tas som en förlämpning, påhopp, allvar mm. Eventuella klagomål lämnas till Herr Ben Dover på svenska instiututet för humor.)
Bingo skrev:Nån mer än jag som tänker springa?
Jag tänkte springa den också om jag är hemma då. Vet du hur sträckningen är? Är det backigt?Svane skrev:Inte Broloppet, men halvmaran i Bromölla i Augusti blir det väl.
Bingo skrev:Jag tänkte springa den också om jag är hemma då. Vet du hur sträckningen är? Är det backigt?
Tack för det. Ser skitbra ut. Vi ses förmodligen därSvane skrev:Har inte sprunget den förr så jag vet ej men enligt inbjudan ska den vara skapligt "obackig"! Kolla;
http://www.ryssbergetsik.se/vara_tavlingar/bromolla_marathon/inbjudan_bromolla_marathon-05.pdf
Det kan du svara på efteråt. Kul att du hänger med, Oscaroscar skrev:Bron är ju sjukt dryg tom när man håller 140km/h med bil, så hur blir det då när man håller 12-15km/h och dessutom måste slita för det!?![]()
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |