BrokeBack MC 3 - The Race To BrokeBack Mountain

Kan bli lite mer bana(n?) nästa år... men den som lever får se! :banana

Tyckte den var schysst, men jag skulle vilja se mer stolleri och mindre bakhjulsåka =). Är ni aldrig iväg på banåkning och filmare? Sådant kan vara kul att blanda in också, kanske in 20 varv på gelleråsen men lite schyssta småsnuttar.

"Y.A.M... WTF?"

Haha, priceless. :D

Skön film, kul med lite inspiration här i höstmörkret. Tur man har mycket säsong kvar!

Bra musik och seriös filmning!
man blir så sugen på 2010..

MEN!
Va tänkte killen på som high-fiver med en hojj som kommer i 60 knyck? =)
tankevurpa? =)

Riktigt skön film.. busa är skojj.. =)

När jag körde budhoj 01-02 så var jag på väg ner till Lumaparkvägen i sjöstaden. Ut från Lumapark svänger ett annat bud och kommer mot mig med en jädra fart. Ut med vänsterhanden för att highfiva och jag ut med min. Jag höll kanske 50-60 och han minst lika fort. SMACK! Klockren träff och först gjorde det inte så ont men bara någon sekund efter kändes det som man smällt av ett kinaskott i näven. Vände mig om och såg honom vingla iväg bortåt.

Väl framme där jag skulle hämta slet jag av mig handsken och handen var helt röd och det stack i den som om den hade somnat big time...

Vart samtalsämnet på lunchen uppe på malmskillnadsgatan. Då fick jag även reda på att han körde i vinterhandskarna..:mad:

:näsblod

Gött, då kanske vi ses på banorna nästa sommar då =).
Hoppas det blir någon åkning på Molanda igen till sommaren, liten och rolig bana, plus att det är ju nära för er i Östersund.

Grym film med skön känsla och musik, precis som det ska vara :tummenupp Hade varit kul o få se vart resan gick...

Bra filmat & klippt. Bra variation och passande musik. Det är såna detaljer som gör en film i denna kategori bra.

Skön rulle med skön musik.

Riktigt fint foto med kväll/morgon-solen - ser så jävka nice ut! Samma med utsikten över broarna:tummenupp

De andra rullarna - länka dem å!

*/ ?>
Back