Broke Back MC 2

störtskön film, satt och mös alla 10 minuter, bra jävla sommarkänsla på den filmen!

det är det som visar att en film håller kvalité. synd att du kom försent. troligtvis va det nån som inte gillade bröst som anmälde filmen. damn them playerhaters.

Filmer brukar inte ligga så länge när man använder välkända kultlåtar. En välkänd Hendrix-låt är tex garanterat kört kan jag säga. Jag är rätt övertygad om att det var ngt upphovsrättsligt :gnissla

Filmer brukar inte ligga så länge när man använder välkända kultlåtar. En välkänd Hendrix-låt är tex garanterat kört kan jag säga. Jag är rätt övertygad om att det var ngt upphovsrättsligt :gnissla

du har nog rätt. jag tänkte nog bara på... vad jag nu tänkte på. damn those playerhaters anyway.

du har nog rätt. jag tänkte nog bara på... vad jag nu tänkte på. damn those playerhaters anyway.

Du kan ju ha rätt iofs, skulle jag vara en gnet som ville ha bort filmen hade jag ju tipsat yt om musiken. Men det är lite spooky vad fort filmer försvinner om de har musik från de stora skivbolagen.

i-cant-see-shit.jpg

det står ju tillochmed anledningen till att den är borta.

"Videoklippet är inte längre tillgängligt på grund av ett upphovsrättsanspråk från tredje part"

Du kan ju ha rätt iofs, skulle jag vara en gnet som ville ha bort filmen hade jag ju tipsat yt om musiken. Men det är lite spooky vad fort filmer försvinner om de har musik från de stora skivbolagen.
Dom måste ha program som kollar sånt, jag har råkat ut för det jag med.

det står ju tillochmed anledningen till att den är borta.

"Videoklippet är inte längre tillgängligt på grund av ett upphovsrättsanspråk från tredje part"

Ny ny version är påväg upp precis nu.
Har bytt den musik dom reagerade på så vi testar igen, bollar upp den på lite andra sajter också så den inte kan försvinna.
Återkommer när allt är klart. ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...