Brittan; före & efter

Pejo skrev:
Men... om en människa som är snygg när hon är sminkad o upp-piffad ser så illa ut när hon är o-fixad - hur illa ser då en person ut som är ful i upp-piffat tillstånd när hon är 'sig själv' ? *ryyyysss*

ja fy fan!!

Alla har dåliga dagar... hur många bilder blir man snygg på egentligen?

skoteridioten skrev:
Brittan är ju fan inte snygg, varken med eller utan spackel :dummer

Tack vet jag Pink, huvva vilken drömtjej. Inte bara sexigt söt, grymt skön attityd (och RÖST!) oxå... :Bugar

Japp. Pink kommer verkligen ga till historien som en otroligt bra sangerska... :hihi

Ahhh, en gammal favorit i repris :) Så man återigen får se ett par "finniga tonåringar" och en tvåbarnsmamma som de verkligen ser ut :eek:. Å andra sidan är den senare fortfarande tämligen lik min kollega (som dock är brunett och inte lika smal, men utan barn).
/F.

Emmi skrev:
Alla har dåliga dagar... hur många bilder blir man snygg på egentligen?

Du ser ju bra ut på alla dina kort, och jag såg dig på cross & endurokompaniet en gång och du var ju lika vacker irl.

Therudeboy skrev:
Du ser ju bra ut på alla dina kort, och jag såg dig på cross & endurokompaniet en gång och du var ju lika vacker irl.
Tack. Dock blir jag inte bra på alla kort...har måååånga misslyckade kort... :D Det är lite lättare att bli snygg på kort med stylist, make upartist, frisör och bra fotograf...

skoteridioten skrev:
Brittan är ju fan inte snygg, varken med eller utan spackel :dummer

Tack vet jag Pink, huvva vilken drömtjej. Inte bara sexigt söt, grymt skön attityd (och RÖST!) oxå... :Bugar

håller med dig till fullo :tummenupp
Pink är helt klart den sexigaste & snyggaste sångerskan. :kär
Och hennes attityd är riktigt jä*la skön

//Pink ÄR en drömtjej

Goodstuff skrev:
Japp. Pink kommer verkligen ga till historien som en otroligt bra sangerska... :hihi

Hupp, vafan.. :va :rolleyes:

Lyssna på hennes akustiska version av Trouble som hon spelade vid AMA, eller "Misery (feat Steven Tyler)".. Nog fan kan bruden sjunga ;)

Men, visst..om hon blir ihågkommen för rösten är väl kanske en annan sak, hennes attityd går ju inte av för hackor heller :kär

Goodstuff skrev:

Lyssna på hennes akustiska version av Trouble som hon spelade vid AMA, eller "Misery (feat Steven Tyler)".. Nog fan kan bruden sjunga ;)

Men, visst..om hon blir ihågkommen för rösten är väl kanske en annan sak, hennes attityd går ju inte av för hackor heller :kär

Goodstuff skrev:

Kylie Minogue står högst upp på min önskelista till jul :kär

DET är snyggaste sångerskan

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka