Har lite svårt att återberätta, men han berättade om starten då alla körde ifrån honom och ser det på sitt vis; "and i thought, screw them".
Hela intervjun var helt strålande, men hittar den tyvärr inte på youtube.
okok, får hoppas den kommer upp!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har lite svårt att återberätta, men han berättade om starten då alla körde ifrån honom och ser det på sitt vis; "and i thought, screw them".
Hela intervjun var helt strålande, men hittar den tyvärr inte på youtube.
Man får väl hoppas att den som ansvarar för analysen av väderradarn i Ducatiteamet inte längre har jobbet kvar. Snacka om total missbedömning.Grattis till Dovi!
Gillar RdP mer och mer, han ger verkligen järnet jämnt.
Men vad höll folket från den lilla fabriken på med?
Måste vara ett av de dummaste besluten någonsin att skicka ut båda förarna på regndäck. De kunde väl ha satt det på Haydens hoj men inte på Stoners när resten av startfältet hade slicks.
Lippio eller Livio eller vad han heter sa iofs precis före start till BBC att Stoner bett om regndäck för att det var för mycket vatten på bortre delen av banan men där måste väl en teamchef på den här nivån kliva in och säga nej, eller?
Man får väl hoppas att den som ansvarar för analysen av väderradarn i Ducatiteamet inte längre har jobbet kvar. Snacka om total missbedömning.
.
Sen måste man undra vad fan de svenska kommentatorerna på Viasat håller på med? Ska en tittare verkligen behöva maila in till studion och berätta att Stoner och Hayden har regndäck? Det framgick ju med all tydlighet när dom visade Stoner och hans däcksval på gridden innan start. Skandal.
Jag har totalt gett upp att se MotoGP med något annat än Eurosports kommentatorer, även BBC tycker jag är lite ouppmärksamma när saker händer fast man själv klart och tydligt kan se den på skärmen.![]()
Man får onekligen mer och korrektare info om man ser tex BBCs sändning i efterhand. Sussi som springer runt och pratar med förarna på griden osv.Sen måste man undra vad fan de svenska kommentatorerna på Viasat håller på med? Ska en tittare verkligen behöva maila in till studion och berätta att Stoner och Hayden har regndäck? Det framgick ju med all tydlighet när dom visade Stoner och hans däcksval på gridden innan start. Skandal.
Edwards, Hayden, Vermeulen, Toseland och Canepa är det bara som nu kör i MotoGP som inte kört 250GP?Första gången på över ett år nu som någon som inte kört i 250GP VM lyckats ta sig upp på pallen på ett MotoGP race nu när Colin Edwards var 2:a.
Colin är iof AMA-250 mästare innan men har vad jag vet inte kört något race i 250GP VM.
Edwards, Hayden, Vermeulen, Toseland och Canepa är det bara som nu kör i MotoGP som inte kört 250GP?
..
Ok. En inte alltför vågad gissning är att de två troligen aldrig hävdat sig i 250GP, och hade de gått den vägen hade de säkert inte ens fått chansen att köra MotoGP.Om man räknar VM så stämmer det nog med dom förarna ja.
Men räknar man på lägre nivåer så har Edwards varit AMA mästare i 250GP och Vermeulen varit 3:a i Asian 250GP och Hayden körde också 250GP i WERA. Toseland och Canepa då som kanske inte kört 250GP hojar.
Viasat är bra, dom är heltäckande men jag önskar att de var lite mer uppmärksamma på vad som händer på banan. Min sambo sitter och ser GP:t ihop med mig och hon har bättre koll på vad som händer på banan än vad de har. Det kan gälla däckval, omkörningar eller vad som helst.Man får onekligen mer och korrektare info om man ser tex BBCs sändning i efterhand. Sussi som springer runt och pratar med förarna på griden osv.
Fördelen med ViaSat är att man kan se racen live.
Fria?Sen är hon i och för sig världsbäst då hon i lördags gav mig en resa till MotoGP finalen i Valencia i födelsedagspresent!![]()
Grymt!Sen är hon i och för sig världsbäst då hon i lördags gav mig en resa till MotoGP finalen i Valencia i födelsedagspresent!![]()
Måste säga att ViasatOnDemand visade ett snabbt aggerande ang. sändningarna via nätet i helgen. De beklagade att de hade haft problem med sändningen(fick ju se F1 istället)grr. Fick pengarna tillbaka direkt, så heder åt dem.
Sen så kan jag starkt rekommendera Motopg.com för oss som inte har Viasat motor. Jag provköpte racet för att se kvalitén och hur det funkade att streama på en sunkig 8mbit lina, och det funkade över förväntan.
Håller med. Hela presskonferensen efter Donington är ju tex. mycket rolig med Colin Edwards.Jag kör endast via motogp.com och tycker det fungerar mycket bra. finns ju mycket annat godis att titta på med.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |