British Eurosport sänder nästa vecka

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
Enl rubriken, ett tips att de sänder delar av träningarna nästa vecka på Valencia:tummenupp

Fast träningen är ju idag så det är väl roligare om de sänder nu? :va

Idag sänder ju "alla", men många kanske inte har B. eurosport, men det går ju att ta in på flera olika sätt. Något att laborera med tills det är dags.

Sänder de enbart en vecka efter race?

Vi måste missförstå varandra, jag menar att de sänder när Rossi kör Ducati och Stoner Honda, testerna för att tala klarspråk:)

Idag sänder ju "alla", men många kanske inte har B. eurosport, men det går ju att ta in på flera olika sätt. Något att laborera med tills det är dags.

Har du ett fungerande sätt som funkar utan parabol?

Har du ett fungerande sätt som funkar utan parabol?

Det brukar räcka med att söka på Broadcast och vad det är, alt så kanske MotoGP passet går att använda om du inte känner någon med engelska kanaler. Men prova också de spanska kanalerna de brukar sända på nätet från just spanien.
Viasat sänder också:):)

Det brukar räcka med att söka på Broadcast och vad det är, alt så kanske MotoGP passet går att använda om du inte känner någon med engelska kanaler. Men prova också de spanska kanalerna de brukar sända på nätet från just spanien.
Viasat sänder också:):)

jaha du menar så, jag menade just british eurosport, missuppfattning.
Har du british euro i tvn eller datorn?
stream på andra språk har jag ett gäng, men inte B-euro, förra året hade jag en hack in på deras nätsändningar men nu har dom täppt igen det hålet.
och viasat/svenska kommentatorer vill jag inte gå nära.

Last edited:
jaha du menar så, jag menade just british eurosport, missuppfattning.
Har du british euro i tvn eller datorn?
stream på andra språk har jag ett gäng, men inte B-euro, förra året hade jag en hack in på deras nätsändningar men nu har dom täppt igen det hålet.
och viasat/svenska kommentatorer vill jag inte gå nära.

En av mina bästa kompisar är Engelskman och han har de engelska kanalerna för fotboll och cricket, rugby, jag sniker mig in och tittar på roadracing:)
Men även han plockar in det via datorn ihop med ett gäng andra som knäckt någon signal från satelliten, de måste skriva nya koder hela tiden.

En av mina bästa kompisar är Engelskman och han har de engelska kanalerna för fotboll och cricket, rugby, jag sniker mig in och tittar på roadracing:)
Men även han plockar in det via datorn ihop med ett gäng andra som knäckt någon signal från satelliten, de måste skriva nya koder hela tiden.

ok, jag har hittat några metoder som kanske kan funka, men din polare tycks ju ha en fungerande metod, om dock lite omständigt med koderna, men det är det nog värt.
Jag forskar vidare, fråga han gärna och PMa om du får reda på mer.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien