Brinnande R1 [video]

Var med när en spridare slet sig i en smått trimmad 940. Därefter sitter det en brandsläckare i min bil. Det går otroligt när olyckan är framme.

Tänkte iofs på skåpbilar iaf , alla bilar vi får in på firman har brandsläckare bakom passagerarsätet.

Sant vet man inte hur man ska använda dem så är dem i bilar inte till spec mycket nytta

Farsans firma bil, en ny caddy, levererades med brandsläckare. Tror det är ganska vanligt bland firmabilar.

ska man snacka om alla bilar som passerade så kan man ju snacka om snubben som stog och filmade, troligen från en lägenhet och de flesta lägenheter har brandsläckare, alla lägenheter har iallfall vattenkranar :hihi

1:58 hojen har brunnit länge nog för att däcket ska explodera. varför bry sig i detta läge:confused: , låt maskin brinna färdigt så det blir ren metall till skroten och ring bolaget..nja karln hadde väll inte ens högre än trafik i försäkringen och då gäller gyllene regeln. är huvet dumt får kroppen lida:hihi

Nej, förmodligen inte eftersom... eftersom vad? Vet inte vad som irriterar mig mest: alla värdelösa inlägg på SH, eller att jag ens bryr mig längre.

vid 1.50 ser det ut som om något rinner ut med hög hastighet på gatan och precis innan han börjar släckningen så ser det ut om om elden släcks utav sig själv, ungefär samtidigt som ett vitt moln kommer upp.
kan det vara kylaren?

Det är nog ytterst tursamt att det faktiskt var en bil som hade brandsläckare i bilen... vilka har det? allvarligt... ? Möjligen lastbilar/långtradare.

Vad kostar en liten brandsläckare idag...250kr?

Att kunna släcka en brinnannde hoj är visserligen bra men att behöva titta på när en fastklämd människa brinner inne pga. att man inte kunnat släcka den brand som startade som en liten konstrollerbar flamma måste vara hemskt när man för futtiga 250 spänn hade kunnat göra ett seriöst försök i alla fall!

Jag har med mig en liten brandsläckare i bilen ut i fall att!

// Niklas

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...