Bridgestone slicks

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date

MC Doktorn

Guest
Deras hemsida är kass framgår det inte var dom säljs eller vilka dimensioner eller hårdhet på däck och ffa var kan man köpa dom.

Vem säljer dom ?

Roller har samt bröderna hörberg. Jag rekomenderar dom stark inte bara för vi är sponsrade utan dom är verkligen asbra, mycket bra prestanda och livslängden är otroligt bra.. :tummenupp

2970340 Roller har samt bröderna hörberg. Jag rekomenderar dom stark inte bara för vi är sponsrade utan dom är verkligen asbra, mycket bra prestanda och livslängden är otroligt bra.. :tummenupp
Hur mäter man prestanda och livslängd på bröderna Hörberg? ;)

Ringde och hörde priset med Mattias och ETT set kostar hutlösa 4500:- jag avvaktar :hihi

Furstenhoff här på forumet skrev i nån tråd nyligen att han trodde han kunde kränga en uppsättning Bridgestone slicks billigare än Greven sålde Pirelli. (med reservation för att jag minns fel)

Nordimotor säljer också Bridgestone.

http://www.nordimotor.se

Jag kan kolla upp dimensioner osv åt dig ifall du inte hittar.
Vi har kört Medium bak och Soft fram på våra RR-hojjar. Funkar bäst och håller bäst så!

Svar JA på din fråga!! (inte smygreklam utan ett svar på en fråga)

Har dock endast 180/55 + 120/70 på hyllan men väntar in även 190 som tagit slut!!

/Fürstenhoff.

Finns i 120/70-17 soft medium!!

Finns 180/55-17 + 190/55-17 i soft, medium samt hard!!

/Fürstenhoff.

Vad är det för priser, är dom bättre än Greven :confused:
Och hur är däcken lika bra som Pirelli:confused:

3050:- gav jag hos min lokale handlare... Och dom håller Mycke bättre än Pirelli... har kört två dar på Poznan och två träninga på Falken!!

Vill ha lite ekonomi i de hela så e de Bridgestone som gäller.

Har inte haft något som helst problem med dessa däck. kör på soft och medium.

// Mathias

Och dom håller Mycke bättre än Pirelli... har kört två dar på Poznan och två träninga på Falken!!
Körde 2 kval, 1 race och 2 träningar på mitt Pirelli med på tok för högt lufttryck (har jag fått veta nu) så det ska bli spännande att se hur länge de håller med rätt lufttryck.

3050:- gav jag hos min lokale handlare... Och dom håller Mycke bättre än Pirelli... har kört två dar på Poznan och två träninga på Falken!!

Vill ha lite ekonomi i de hela så e de Bridgestone som gäller.

Har inte haft något som helst problem med dessa däck. kör på soft och medium.

// Mathias

Hur kan det komma sig att det skiljer så mycket mellan 2 olika handlare :va

Fürstenhoff kan du leverera till ett acceptabelt pris!! som sagt jag stödjer gärna företagsamheten i Sverige utan att behöva känna mig rånad

Körde 2 kval, 1 race och 2 träningar på mitt Pirelli med på tok för högt lufttryck (har jag fått veta nu) så det ska bli spännande att se hur länge de håller med rätt lufttryck.

Spinner du inte bort dem så håller dem sämre med lägre lufttryck!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...