Bricka i mässing

Flyerflash

Kawasaki Z750
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Z750
Jag är på jakt efter brickor i mässing men har inte lyckats hitta någon som har och ingen vet var man kan få tag i detta heller. Har sökt lite bland lokala bygghandlare och brädgårdar men som sagt, ingen har och ingen vet vem som kan ha.

Jag är i behov av 7st av lite varierande storlekar. Någon som har tips på var jag kan hitta detta. Jag har googlat och hittat ett företag som har men då måste jag köpa 100 st och det har jag inte lust till.

/FLyerflash

Snackar vi tjocka doningar eller vad ska det vara till? Är det grova/tjocka/långa/udda storlekar som inte är lätta att hitta i butik (väldigt specificerade doningar alltså) hade jag gått till närmsta mekaniska verkstad med en bullpåse och bett dem att svarva ut dem ur mässingsstav åt mig. Borde inte ta många minuter med rejäl svarv.

Snackar vi tjocka doningar eller vad ska det vara till? Är det grova/tjocka/långa/udda storlekar som inte är lätta att hitta i butik (väldigt specificerade doningar alltså) hade jag gått till närmsta mekaniska verkstad med en bullpåse och bett dem att svarva ut dem ur mässingsstav åt mig. Borde inte ta många minuter med rejäl svarv.

Bricka ska vara till ett trappräcke. De behöver vara 35mm i diameter. Hålet i mitten behöver
vara 11mm och de behöver vara runt 2-3 mm tjocka.

har du ingen kompis som jobbar på en mekanisk verkstad?
fixar du en bit mässing så kan jag svarva till brickor i de måtten du vill ha,pm i så fall

Bricka ska vara till ett trappräcke. De behöver vara 35mm i diameter. Hålet i mitten behöver
vara 11mm och de behöver vara runt 2-3 mm tjocka.

Ok, men hittar du inga färdiga så kan säkert en mekanisk verkstad hjälpa dig för en symbolisk summa. Tar dem inte många minuter att runda till och borra ur en bit mässing, och sen kapa brickor av den:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...