Bredd på crosstyre till fajter

Har du styrkrona med fästen? Jag har ett komplett kit med magura-styre som jag gärna vill bli av med.

/HW

Magura styrena satt orginal på Ktm fram tills 02 har jag för mig.

Dem är skiiiit låga.

Köpa ett Renthal fat bar typ "fmx" modell. Då får ni ett ordentligt högt.

Alla 80 cc styren brukar annars vara rätt höga. runt 100 mm.

madmagnus skrev:
någon som vet var man hittar ändknoppar till alu styrena? orginal från clipon passar ju inte! vad sitter det på crossarna för något som håller fast handtagsgummina? :confused:

De najar fast handtagen.. :yoparty

madmagnus skrev:
någon som vet var man hittar ändknoppar till alu styrena? orginal från clipon passar ju inte! vad sitter det på crossarna för något som håller fast handtagsgummina? :confused:

eller så lägger du huvudet på sne och ber snällt så svarvar jag ett par till dig... :Bugar har ingen aning om va de kostar att köpa, men en stump alu kan man väl alltid skrota fram (eller stål) för en billig penning. har bytt ut de som satt på min hoj. ser pimp ut :hihi

madmagnus skrev:

Inga ändknoppar på cross, passar bäst på tåringcyklar och kan dessutom låsa gashandtaget när gummit lik förb_t vill kana ut mot ändknoppen=livsfarligt.

Vira ett lager "hockeyklubbetejp" (svart dubbelsidig vulktjep) på styret. häll i bensin i gummihandtaget och vispa runt, häll ur bensinen och tryck dit handtaget, vänta ett dygn och gummihandtaget vulkar sig fast på styret(måste skäras loss).
Annars, -naja fast handtagen.

Pebl skrev:
Inga ändknoppar på cross, passar bäst på tåringcyklar och kan dessutom låsa gashandtaget när gummit lik förb_t vill kana ut mot ändknoppen=livsfarligt.

Vira ett lager "hockeyklubbetejp" (svart dubbelsidig vulktjep) på styret. häll i bensin i gummihandtaget och vispa runt, häll ur bensinen och tryck dit handtaget, vänta ett dygn och gummihandtaget vulkar sig fast på styret(måste skäras loss).
Annars, -naja fast handtagen.

MEEEENNNN!!! Köp grisen som finns på Touringbutiken! Skit snygga styrändar ju! Hjälper ju föga men dom är riktigt cool! :rofl

Fight On!!!! :yoparty

Back