zykl0n
Ny medlem
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- Eskilstuna
- Hoj
- Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
Någon som har bredband2 som bb-leverantör?
Fungerar de bra i så fall?
Jag fick erbjudande om att byta till dem.
Priserna är lägst men sen vill man ju gärna att det ska fungera också.
info: www.bredband2.com
Fungerar de bra i så fall?
Jag fick erbjudande om att byta till dem.
Priserna är lägst men sen vill man ju gärna att det ska fungera också.
info: www.bredband2.com
:kocko