Värt att nämna om kundvård.
Idag skickade Telia skickade ett argt brev om att vi måste returnera deras router (som är två år gammal, full i välling och damm) inom två veckor. Annars skulle vi bli skyldiga 1000:-...
Samma dag stövlade jag in på Trebutiken där jag tecknade bredbandet dagen innan, och sade att mitt usb-modem tyvärr var låst och att jag var tvungen att köpa ett av dem. Hör och häpna när killen säger att "du kan låna ett av oss eftersom du ändå bara skulle ha det i några månader"!
Tackar!
Jag ska ändå försöka låsa upp det gamla, så tips mottages.
Idag skickade Telia skickade ett argt brev om att vi måste returnera deras router (som är två år gammal, full i välling och damm) inom två veckor. Annars skulle vi bli skyldiga 1000:-...
Samma dag stövlade jag in på Trebutiken där jag tecknade bredbandet dagen innan, och sade att mitt usb-modem tyvärr var låst och att jag var tvungen att köpa ett av dem. Hör och häpna när killen säger att "du kan låna ett av oss eftersom du ändå bara skulle ha det i några månader"!
Tackar!
Jag ska ändå försöka låsa upp det gamla, så tips mottages.