Breaking news - DQ goes soopabike

Ja det ska bli festligt att köra sprintrace igen och se om man blivit nått snabbare de senaste åren. Tiderna man satte med Aprilian i år är lite svåra att bedömma om dom var bra eller inte.

Satte ju iaf pers på anderstorp med två sekunder på Humlans hoj så lite liv finns det nog kvar i mig. Ska se till att ta detta på allvar nästa år o se om man kan bli bra på riktigt.

Lite synd att man inte åker BoTT för det gillade jag men nu fick jag en riktigt bra deal i SB så det får bli det...

Kul att du skall vara med i sprint-racen igen.. Hade dock sett fram emot att se dig på nya ZX10:an till våren...

Men du kör ju fort som satan vad du än sitter på, t.o.m en sur gammal Mille JUH!!! :D :D

Nej nej, dom ska köra en helt egen cup som heter Challange

Vilket gör att dom två kommer alltid på prispallen :tummenupp

Lycka till DQ
De är verkligen crazy, de där snubbarna :D

Lycka till båda! Blev så upprörd att jag glömde skriva det i förra inlägget :gnissla

Börjar du bli fet DonQ? Minglat för mycket med Humlan i depån tror jag allt :D :tummenupp

Nä nu blev pressen för stor .. för mycket konkurrans i superbike challenge med DQ där oxå. boho =)

Nä, du får bråkas med mig oxå :)

Kommer att bli jobbigt att titta på SBK-racen nästa år. Vem ska man hålla på?

- Mange (Frollo)
- Swedie
- Björn (DQ)
- Petter (Kreuger)
- Eskilsson
- David (Showtime)
- Macke
- Tosse

:va

Nej, jag är lång och tjock :rolleyes: ;)
Du menar: "Nej, tjock och lång jag är" :D

Last edited:
Efter att motvilligt ha sålt super-sukkan så blir det Superbike för mig också men nu på en Hynda.

Sist du körde sån där R1 så blev det pallen. :tummenupp

Se till att toppa det bums!

Efter att motvilligt ha sålt super-sukkan så blir det Superbike för mig också men nu på en Hynda.

Nämen jäklarns va skoj! Då får vi fightas mot varandra på riktigt då o inte bara jämföra varvtider :)

Kommer att bli jobbigt att titta på SBK-racen nästa år. Vem ska man hålla på?

- Mange (Frollo)
- Swedie
- Björn (DQ)
- Petter (Kreuger)
- Eskilsson
- David (Showtime)
- Macke
- Tosse

:va

Du menar: "Nej, tjock och lång jag är" :D

Gör det enkelt för dig håll på "SUNKAN" :)

Back