Brassade 12 mil idag

Asarum-Kristianstad t.o.r igår.
Körde ner på förmiddagen och hem på kvällen, inte jättekallt någon gång, möjligen lite svalt då vi då vi kom hem vid 20.30 för då var det -4 grader :gnissla

Blev 16 mil idag, neråt norrköping till favvofiket vid oscarshäll i kolmårdsskogarna som tyvärr var stängt efter ägarbyte i höst.
Runt 4 grader, kaaaallt mao, börjar få tillbaka känseln i fingrarna igen iaf, bara för att känan att det sticker i dom som tusan...:näsblod

Bifogat

• 190347_10150120896474327_704424326_6675746_3743140_n.jpg
    190347_10150120896474327_704424326_6675746_3743140_n.jpg
    66.6 KB · Visningar: 71
Härligt... Har lagt ca 60 mil bakom mig.... Mindre vaägar. Ingen sand/grus att tala om. Även jag åker i Biltema ställ + stövlar. Funkar kanon..... Åkte 1250 mil förra året........ Ses på vägarna!!

Härligt... Har lagt ca 60 mil bakom mig.... Mindre vaägar. Ingen sand/grus att tala om. Även jag åker i Biltema ställ + stövlar. Funkar kanon..... Åkte 1250 mil förra året........ Ses på vägarna!!

"även biltema" nja det där är lite av en missuppfattning :) bara för det är från biltema är det inte skit, men däremot ser mycket UT som skit. Men det är en annan sak! :näsblod

Synd att det trillar ner snöblandat å sånt äckelpäckel hos mig strax utanför sthlm, det gör mig deprimerad att inte kunna springa ner i garaget och sticka iväg ut å köra efter jobbet... :död

"även biltema" nja det där är lite av en missuppfattning :) bara för det är från biltema är det inte skit, men däremot ser mycket UT som skit. Men det är en annan sak! :näsblod

Synd att det trillar ner snöblandat å sånt äckelpäckel hos mig strax utanför sthlm, det gör mig deprimerad att inte kunna springa ner i garaget och sticka iväg ut å köra efter jobbet... :död

Ja, den där jävla saltbilen var ute o åkte ikväll såg jag...:kulspruta

Ja, den där jävla saltbilen var ute o åkte ikväll såg jag...:kulspruta

fy... det är ju så det är när det är kallt på natten, och plus på dagen.. då måste dom ut och hålla vägarna isfria... till vårat förtret :p Men men man får... "hoppas" på regn sen så saltet och gruset rinner iväg!

Har pendlat till med hojen i en vecka nu, funkar skitbra. Extra spännande hem från träningen på kvällen när solen gått ner och det börjar frysa till igen. Senaste två dagarna har ABS:en gått igång lite för ofta men tar man det lite lugnt så går det bra.

Blev 16 mil idag, neråt norrköping till favvofiket vid oscarshäll i kolmårdsskogarna som tyvärr var stängt efter ägarbyte i höst.
Runt 4 grader, kaaaallt mao, börjar få tillbaka känseln i fingrarna igen iaf, bara för att känan att det sticker i dom som tusan...:näsblod

Dom öppnar igen 1/4 kl 10.00, då även med rättigheter :tummenupp
(Bra för oss med gångavstånd dit) :rolleyes:

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!