Brandsläckare

Biltema har åter igen börjat sälja sin Oljematta till det facila priset av 29:90 kr. Hurvida den är godkänd som "Miljömatta" vet jag ej, den är ju i minsta laget, bara en halv gånger en halv meter.

Teddy skrev:
Biltema har åter igen börjat sälja sin Oljematta till det facila priset av 29:90 kr. Hurvida den är godkänd som "Miljömatta" vet jag ej, den är ju i minsta laget, bara en halv gånger en halv meter.

Jupp, det är precis en sån, dock får man nog köpa några stycken för att 50x50cm är lite för lite....

//håkan

håkan skrev:
Jupp, det är precis en sån, dock får man nog köpa några stycken för att 50x50cm är lite för lite....

//håkan

fan så mammas tras mattor funkar inte :huvet får bli en tur till Biltema då i veckan

Teddy skrev:

Jag har en kusin med en boss hoss som under sin genomresa i sverige hade depåstopp på min garageuppfart. nåt var vaj och nåt skulle fixas, och då var det ju skitbra att jag hade tre stycken biltemamattbitar hemma.

kruxet var bara att mattjäveln var helt värdelös och inte sög upp nånting. både bensin och olja rann rätt igenom. som att sila, ungefär. :huvet

Gottis skrev:
fan så mammas tras mattor funkar inte :huvet får bli en tur till Biltema då i veckan

Miljömatta skall användas av SAMTLIGA team, oavsett depåplacering.Miljömattor finns att köpa till självkostnadspris i tävlingssekretariatet!
Varje team skall ha minst en brandsläckare som skall stå synligt.
Arrangören äger rätt att avvisa team som saknar miljömatta ELLER brandsläckare.

kommer det stå i det snart publicerade TR från LMS...

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!