Nä man får inte förväxla GG med Galne-Gunnar, det är nog inte så uppskattat.
Nej. Då blir nog Galne-Gunnar arg.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä man får inte förväxla GG med Galne-Gunnar, det är nog inte så uppskattat.
på debatt kan ni se varför dom kastar sten på brandmän och polis, foffo berättar.
Det är nästan så att jag överväger att flytta. Kul att sitta på vagnen i grodan ro och få en stenjävel genom rutan. Eller om nån smart jävel får för sig att tända eld på garaget här så det sprider sig till lägenheten.
Bor i Kortedala där det är på modet att kasta stenar genom framrutan på brandbilar och kasta stenar på spårvagnar.
Jag stöder väl inte att folk kastar sten på brandbilar eller spårvagnar?Hur känns det att försvara samhällsmodellen du nu drabbas av? Känns det okej eller känns det värdo?
Jag stöder väl inte att folk kastar sten på brandbilar eller spårvagnar?
Samhällsmodellen består ju inte primärt av att folk skall kasta sten på varandra, jag tänkte på det kravlösa samhället, gullandet med krimtänkare, massinvandringen utan uppenbart syfte osv. Har förstått dig som en ivrig påhejare av det där men jag kan ha fel.
Det är ju inte en slump att det här händer i Sverige och Frankrike och andra semikommunistiska samhällen och inte i USA eller Italien. USA har stora sociala anspänningar eller vad man nu ska kalla det med slöhögar som drar runt men där blir det inga kravaller för då kommer nationalgardet och spöar skiten ur bråkmakarna. 17 år senare är det fortfarande frid ochj fröjd, snacka om hållbar modell!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |