Brakskit under samlag?

Näe.. Hon skulle ha dem att schimsa om rövhålet med..

Nu tycker jag du var omogen och tramsig :mattias

Man blir förbannad :mad:

Ahhh, det var därför den prostituerade kvinnan i Karl Bertils Jul blev så glad när hon fick såna...
Nja, är du inte lite fel ute nu? Jag har för mig att det är en glasögonprydd herre med med kraftigt överbett och lång näsa vars barn träder nämda servettringar på. Den prostituerade fick nåt annat hon tryckte upp mellan tuttarna.

Nja, är du inte lite fel ute nu? Jag har för mig att det är en glasögonprydd herre med med kraftigt överbett och lång näsa vars barn träder nämda servettringar på. Den prostituerade fick nåt annat hon tryckte upp mellan tuttarna.

Så var det vid närmare eftertanke!
Jag såg den inte i år, det är nog fan flera år sedan jag såg den...

Nuhar jag missat massa... Var tog stor-kuk-diksussionen vägen???

Cheyer.. kan man som tjej träna upp sig (typ stretcha eller nåt) så att man inte tar stopp så tidigt eller blir så käsnlig? Phett trist att inte kunna smaska på utan att ha sönder saker liksom!!!

Den genomsnittliga svenska mannens penis är 15 cm. den genomsnittliga svenska kvinnans vagina är 23 cm djup vid upphetsning. Det innebär att bara i stockholm, finns det ca. 30 km outnytjad mus

Den prostituerade fick en flaska aqua vera :mattias

Brakskit? Nej men idag när hon kom hem på en snabbis mitt i tentaplugget så hade jag precis käkat köttbullar och druckit en lättöl på lunchen. När vi låg där så kände jag hur raparna började vilja ta sig ut... Jävligt jobbigt att behöva svälja dom om och om igen. Nästan lika svårt som att försöka hålla sig för skratt med det i tanken....

Nej, det var gammeltanten som fick den.

Kewken oxo !! Du har nog rätt. Knegarn fick servettringarna, för ungarna trädde dom på hans kran. Men vad fick fnasket? Jag minns att hon tryckte julklappen mellan de gigantiska pattarna. Var det ett plagg av något slag? :va

Kewken oxo !! Du har nog rätt. Knegarn fick servettringarna, för ungarna trädde dom på hans kran. Men vad fick fnasket? Jag minns att hon tryckte julklappen mellan de gigantiska pattarna. Var det ett plagg av något slag? :va

En handmålad sidenslips, tror jag..:tuttar

Men för faaan Ziip59!!!!

Ha ha, jamen för faaen. Jag trodde ju inte att slipsen var rätt alls. Jag ger mig, det var väl en slipsjävel då. :näsblod

I denna tråd var det ca tio sidor om att man måste raka/vaxa diverse kroppsdelar. Jag tycker ni ska vara glada som har hår istället för att raka/vaxa bort det! När jag var nio år gammal råkade jag ut för en olycka som fick mig att förlora all kroppsbehåring. Inte ett enda hårstrå har jag på kroppen. Trots att farsan satte mig på en "fin" skola blev jag retad så in i helvete på grund av det under min uppväxt.

I denna tråd var det ca tio sidor om att man måste raka/vaxa diverse kroppsdelar. Jag tycker ni ska vara glada som har hår istället för att raka/vaxa bort det! När jag var nio år gammal råkade jag ut för en olycka som fick mig att förlora all kroppsbehåring. Inte ett enda hårstrå har jag på kroppen. Trots att farsan satte mig på en "fin" skola blev jag retad så in i helvete på grund av det under min uppväxt.

Jag är ledsen att krossa dina drömmar.. Men du är faktiskt inte Lex Luthor.

Knegarn var dessutom "menlös" vad det nu innebär?:va

"En kommunist, jag har närt en kommunist vid min barm."

"Kommer inte på fråga Tyko, du har druckit glögg."

Ja herre jösses, längtar redan efter nästa jul.....:yoparty

Back