Brakskit under samlag?

Ser att manslukerskorna Ms duckie och Orchidee håller igång bajsoch samlagstråden.

Last edited:
En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem heter det väl?

Va e stort då? 4cm, hela vägen? :hihi

Edit, eftersom det handlar om fyllnadsgrad på bredden för att förhindra luftläckage. alltså...

På tal om det...

Är det nån som märkt nån skillnad på en Rakad och en Vaxad brud?
Jag va nämligen iväg och vaxade en gång, men tyckte inte resultatet blev 100 % och det kanske det inte blir första ggn heller, men 300 kr ggn och behöva vaxa igen ca 2 veckor senare, första gången, det känndes dyrt vid det tillfället.

Så är det nån märkbar skillnad för er om bruden är vaxad eller rakad?

Det är skillnad.

Som du sa så blir det inte 100% första gången men om man gör det under en längre tid så blir det skit bra.
Lent o fint:)

Last edited:
Har aldrig hänt mig under samlag, däremot vid marklyft på gymmet (på den tiden man tränade och var i god kondition) :näsblod

På tal om hår så skall brudar vara renrakade eller ha "tändsticksplån". Båda är skitnajs. Iofs så har jag någon sjuk böjelse för venusberget och vill kunna se det lätt :gnissla

Själv rakar jag hela skiten där nere förutom raggarsträngen (typ ända mörka håren jag har på kroppen, trots skaplig hårväxt) nån gång i månaden. I förhållande så blir det väl nån gång i veckan ungefär :D

Fördelen med att vara singel och kille är att man kan skita i allt om man vill och ändå få ligga om man sköter sina kort rätt (om man inte är sjukt kräsen). Inte så svårt att träffa nåt villigt som tycker det är manligt när man har raggarsträng, luktar öl och snus, har lite ölmage och är grov i munnen.

Tips till samtliga liggsugna killar i sthlm är att gå runt på valfri krog utanför stureplan med en korg popcorn och tröjan "Visa fittan så får du popcorn". Utdelning varje gång :yoparty
Killar utanför sthlm byter "popcorn" mot "Din John Deere" :tummenupp

;) Jag tänkte mest på att dem som har lite mindre hojar kanske har större :brynad organ :hihi

Är du me´?

Menar du att mopedister släpar runt på en drevervalp i kafjångerna?

En kompis till mig har en riktig pytonorm, med huvud som en katt.
Är inte avundsjuk.
När vi var yngre fick han hålla sig till att ragga mammor.
Lögn att Genomför ett (penetrerande) samlag när värpållan inte är inkörd och pitten är stor som en pumptermos.

Menar du att mopedister släpar runt på en drevervalp i kafjångerna?

En kompis till mig har en riktig pytonorm, med huvud som en katt.
Är inte avundsjuk.
När vi var yngre fick han hålla sig till att ragga mammor.
Lögn att Genomför ett (penetrerande) samlag när värpållan inte är inkörd och pitten är stor som en pumptermos.

:nicka :fakta

Jag fick "komplimang" på krogen en gång, fast i pissoaren :näsblod Han sa att han också ville ha så stor kuk men sen när han visade sin så insåg jag att allt var större än den och då kändes min inte lika stor som den gjorde direkt efter han sa så. Tanken på att han var bög slog mig först efteråt och om han menade annat när han sa att han "ville ha stor kuk" fast på ett annat vis, det hoppas jag att jag aldrig får reda på...
Men stor kuk är överskattat, iaf när man gillar tjejer med små tajta stjärtar. Att köra 2:an blir genast ett problem :gnissla

Jävlig äklig brud, inte fan att hon mökar så sjukt att jag aldrig varit i närheten att möka så. För det andra verkade hon ha samma äkliga jävla trosor på sig hela tiden. Snacka om snuskiga trosor, nån jävel kanske vill köpa dem på ebay :P

Back