Bradley Smith värd sin MotoGP-styrning?

Bradley Smith åker inte på en open-hoj, om det är det du menar...?

Menade och menade... Jag undrade nog mest. En bra sammanfattning över vilka hojar som är Open-hojar respektive CRT och vilka stall som kör med fördelar såsom mer soppa och fler motorer skulle vara kul att se. Nån som har en bra länk?

Tack i alla fall för att du klargjorde att Smith inte kör en Open-hoj. :)
 
Nån vis person sa en gång "You can make them stop crashing but not make them go fast". Därför håller jag kryckans prestationer högre än Smiths. Minns inte exakt nu men kryckan har väl topp-presterat bättre i "normala" förhållanden än Smith väl?
 
Nån vis person sa en gång "You can make them stop crashing but not make them go fast". Därför håller jag kryckans prestationer högre än Smiths. Minns inte exakt nu men kryckan har väl topp-presterat bättre i "normala" förhållanden än Smith väl?

CC är ju helt ny på hondan, och har 5 DNFer i år. MM har kört Honda i ett par år redan, och har också han 5 DNFer. MM tenderar iofs att komma bättre till än CC, men CC verkar inte krascha mer än fabriksföraren med mer vana av hojen iaf. :hihi
 
CC är ju helt ny på hondan, och har 5 DNFer i år. MM har kört Honda i ett par år redan, och har också han 5 DNFer. MM tenderar iofs att komma bättre till än CC, men CC verkar inte krascha mer än fabriksföraren med mer vana av hojen iaf. :hihi

En av gångerna blev cc dessutom Millered. :D
Men jag hade hoppats och trott på högre placeringar denna säsongen för den gode kalle
 
smith har höjts sig en aning och kan sätta ett snabbt varv på ngn FP-träning och har satt nått snabbt kvaltid men håller aldrig en distans för visst sitter han trots allt på bra material Alatalo!?
 
Han sitter på material som är fullt jämförbart med VR, JL och teamkollega Espargaro. Möjligtvis att de tre på pappret ska få uppdateringar lite snabbare än Smith då de är kontrakterade direkt med Yamaha, men i praktiken innebär inte detta någon skillnad. De delar som betyder något är snarlika mellan alla fyra.
 
Han sitter på material som är fullt jämförbart med VR, JL och teamkollega Espargaro. Möjligtvis att de tre på pappret ska få uppdateringar lite snabbare än Smith då de är kontrakterade direkt med Yamaha, men i praktiken innebär inte detta någon skillnad. De delar som betyder något är snarlika mellan alla fyra.

Då sitter inte begränsningarna i hojen ivf. Tycker mig även se att han verkar vilja så mkt och överkör med krasch som följd, lite det som skiljer agnarna från vetet dvs att kunna köra fort och jämnt utan att smacka hojen i en sandfålla i parti och minut! Hur många uppsättningar kåpor, ramar etc släpar Abraham med sig till varje racehelg?
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top