bra utländskt företag?

sjukihuve

lite snett är också rakt
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
yamaha xj6
Hejsan gott folk.

Tänkt köpa mig en ninja 250R 08. Någon som vet nr/hemsida till något utländskt företag där man kan höra om dom har någon ninja inne eller kontakt till annat företag?

Morsans kille sa att man ska köpa utomlands för att få billigt.

Take care, Mvh elitan!

ps: twinmoto och mobile.de vet jag redan om.

Last edited:
40lax är billigt. Morsans kille bör ta sig en funderare på hur mycket du egentligen kan tjäna. När det rör sig om så lite pengar från börjar tror jag inte att det finns många lappar att tjäna.

40lax är billigt. Morsans kille bör ta sig en funderare på hur mycket du egentligen kan tjäna. När det rör sig om så lite pengar från börjar tror jag inte att det finns många lappar att tjäna.

i see :)

För att ta in en hoj måste den vara minst ett halvår gammal och gått 600mil annars får du skatta! Är nog inte så många 250 från 08 som gått så långt!

Köp en lite äldre 250 istället och köp trim eller andra slitdelar eller spara dom till en större hoj!

Last edited:

+1. Inte värt besväret och otryggheten när det gäller såna summor.

För att ta in en hoj måste den vara minst ett halvår gammal och gått 600mil annars får du skatta! Är nog inte så många 250 från 08 som gått så långt!

Köp en lite äldre 250 istället och köp trim eller andra slitdelar eller spara dom till en större hoj!

Tror många dealers är villiga att skriva på ett annat milantal än vad som egentligen står på hojjen. Detta är ju dock skattefusk och kan leda upp till 2 års fängelse.

Last edited:
+1. Inte värt besväret och otryggheten när det gäller såna summor.

Tror många dealers är villiga att skriva på ett annat milantal än vad som egentligen står på hojjen. Detta är ju dock skattefusk och kan leda upp till 2 års fängelse.

Jo så är det säkert men bilprovningen som gör reg-besiktningen bryr sig nog mer om vad som står på mätaren! Kanske en lögn om ny mätare kan funka men dom brukar inte vara så lättflörtade.

Man kan iof köra tills den når det önskade milantalet men det blir svårt med försäkringen!

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage