Bra ursäkter... Dagen efter...

St.Anger skrev:
Självklart fungerar allt utan alkohol. Det går utmärkt att ha one-nights utan alkohol men det är mer vanligt när det är iblandat.
Jag känner mig ganska objektiv i ämnet. Visst har man haft vissa stunder man inte är så stolt över och inte sagt det klokaste, men det kan man inte gräma sig över så länge man inte gör det igen.

Att lova saker som man skiter i dagen efter är ju inget vidare. Det är ganska fegt, och om inte, desperat. Har man så svårt att få till det, har man nog andra problem att se över innan. Jag tänker mest på fall när "en kompis" har tagit med någon hem och varit förstådd med att detta kommer bara vara en enda gång och dagen efter har tjejen gjort frukost och städat hemma innan ens morgonståndet har lagt sig (ursäkta ordvalet).

Det var väl precis det jag menade...
Jag menade det inte som ett påhopp eller något :) Jag är inte prydis heller, jag tycker alla skall göra vad som funkar för dem, så jag menade inte heller att fördömma :) (om det lät så) Nattis

Nursey skrev:
Jag menade det inte som ett påhopp eller något :) Jag är inte prydis heller, jag tycker alla skall göra vad som funkar för dem, så jag menade inte heller att fördömma :) (om det lät så) Nattis

Absolut ingen fara. Menade heller det inte som påhopp. Bara argumentationssugen då jag har diskuterat detta ofta med vänner och jag tycker att det är ett roligt ämne. Kan säga att många fördomar om bartendrar är väldigt sanna :)

Bara man gör klart för tjejen innan vad som "gäller" så spelar det ju ingen roll.
Det är nog fler tjejer där ute som också är ute efter att få till det än man tror :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman